Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

[ROZWIĄZANE] Proszę o zmienienie długich lini na mniejsze ;)

silnik

Najlepsza odpowiedź Pan PrO , 25.09.2013 17:31

Sprawdź

 

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new name[32];
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
get_user_name(target, name, 31);
new hp = get_user_health(target);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s]^n[Grupa: %s]^n[Zdrowie: %d]n[Inteligencja: %i]^n[Zycie: %i]^n[Wytrzymalosc: %i]^n[Kondycja: %i]^n[Kamizelka: %i]^n[Exper: %i]^n[Obrazenia: %i]", 
name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", hp, inteligencja_gracza[target],
zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], player_armor[id], bonus_gracza[id], obrazenia_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
 
get_user_name(id, name, 31);
new hp = get_user_health(id); 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s (%i%%)]^n[Grupa: %s]^n[EUR: %i]^n[Zdrowie: %d]^n[HS: %i | KS: ??]",
name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", cod_get_user_coins(id), hp, HS[id]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;

 

Przejdź do postu


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.09.2013 17:01

Witam, chciałbym się zapytać czy mogłby mi ktoś zmienić te informacje tak, aby nie wyskakiwał mi error przy kompilacji:
dssaddsa.sma(1253) : error 075: input line too long (after substitutions)
 
Jest to linia:

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s]^n[Grupa: %s]^n[Zdrowie: %d]n[Inteligencja: %i]^n[Zycie: %i]^n[Wytrzymalosc: %i]^n[Kondycja: %i]^n[Kamizelka: %i]^n[Exper: %i]^n[Obrazenia: %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], player_armor[id], bonus_gracza[id], obrazenia_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
 
A tu całe public PokazInformacje(id)
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new name[32];
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
get_user_name(target, name, 31);
new hp = get_user_health(target);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s]^n[Grupa: %s]^n[Zdrowie: %d]n[Inteligencja: %i]^n[Zycie: %i]^n[Wytrzymalosc: %i]^n[Kondycja: %i]^n[Kamizelka: %i]^n[Exper: %i]^n[Obrazenia: %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], player_armor[id], bonus_gracza[id], obrazenia_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
 
get_user_name(id, name, 31);
new hp = get_user_health(id); 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s (%i%%)]^n[Grupa: %s]^n[EUR: %i]^n[Zdrowie: %d]^n[HS: %i | KS: ??]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", cod_get_user_coins(id), hp, HS[id]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Użytkownik Fragowy edytował ten post 25.09.2013 17:27

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.09.2013 17:08

Łap, powinno zadziałać:

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s]^n[Grupa: %s]^n[Zdrowie: %d]n[Inteligencja: %i]^n[Zycie: %i]^n
[Wytrzymalosc: %i]^n[Kondycja: %i]^n[Kamizelka: %i]^n[Exper: %i]^n[Obrazenia: %i]"
, name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], player_armor[id], bonus_gracza[id], obrazenia_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

#3 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.09.2013 17:20

Powiem, że to samo robiłem ale sypały się errory ;0

sdsdsasad.sma(1255) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
sdsdsasad.sma(1256) : error 029: invalid expression, assumed zero
sdsdsasad.sma(1256) : error 029: invalid expression, assumed zero
sdsdsasad.sma(1256) : error 017: undefined symbol "i"
sdsdsasad.sma(1256) : fatal error 107: too many error messages on one line

@Czy ktoś zna inne rozwiązanie?

Za pomoc plusik :)


Użytkownik Fragowy edytował ten post 25.09.2013 17:20

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.09.2013 17:23

Podaj całą funkcję. Będzie łatwiej.


  • +
  • -
  • 0

#5 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.09.2013 17:28

Post @up @up @up @up poprawiony.

 

Dałem funkcję w pierwszym poście ;0


Użytkownik Fragowy edytował ten post 25.09.2013 17:28

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#6 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 25.09.2013 17:31   Najlepsza odpowiedź

Sprawdź

 

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new name[32];
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
get_user_name(target, name, 31);
new hp = get_user_health(target);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s]^n[Grupa: %s]^n[Zdrowie: %d]n[Inteligencja: %i]^n[Zycie: %i]^n[Wytrzymalosc: %i]^n[Kondycja: %i]^n[Kamizelka: %i]^n[Exper: %i]^n[Obrazenia: %i]", 
name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", hp, inteligencja_gracza[target],
zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], player_armor[id], bonus_gracza[id], obrazenia_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
 
get_user_name(id, name, 31);
new hp = get_user_health(id); 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s (%i%%)]^n[Grupa: %s]^n[EUR: %i]^n[Zdrowie: %d]^n[HS: %i | KS: ??]",
name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", cod_get_user_coins(id), hp, HS[id]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;

 


  • +
  • -
  • 1

#7 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.09.2013 17:33

dzięki nie ma errorów 

Zara sprawdze na serwie czy hula a na razie nie zamykac tematu,

Wtedy dam ci naj :P


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg