Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę Rusher i 24 innych

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziemniak9992

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:nnn
Offline

Napisano 22.09.2013 11:47

proszę o wykonanie Kilka Klas
1.
Klasa: SNIPER
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP, Deagle
OPIS: Sniper to klasa przydatna na dalekie odległości. Zadaje 150+ Inteligencja obrażeń (Tylko z AWP) oraz ma 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża.
2.
Klasa: MEDYCZEK
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie: SG552
OPIS: Klasa posiada 4 apteczki, które regenerują życie. Może leczyć i wskrzeszać także kolegów z drużyny
3.
Klasa: SAPER
Inteligencja: 30
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: P90
OPIS: Saper posiada 4 miny. Im większa inteligencja tym większe zadaje nimi obrażenia.
4.
Klasa: CICHY ZABÓJCA
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: AWP, M4A1
OPIS: Cichy Zabójca to mało popularna klasa. Może się czołgać,[Klawisz: E] dzięki czemu rozrzut z broni jest mniejszy.
5.
Klasa: INŻYNIER
Inteligencja: -5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 35
Bronie: MAC10, P90
OPIS: Inżynier ma możliwosć postawienia działka
6.
Klasa: RUSHER
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 80
Bronie: Glock, M3
OPIS: Rusher to klasa, która ma szans na natychmiastowe zabicie z M3.(1/5)
7.
Klasa: AMADEUSZ
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: MP5
OPIS: Obrażenie zwiekszają się wraz z inteligencją.
8.
Klasa: CHORĄŻY
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: MP5, USP
OPIS: Chorąży posiada 3 rakiety, którymi zadaje spore obrażenia. Im wyższy poziom inteligencji tym większe obrażenia z rakiet.
9.
Klasa: KAMELEON
Inteligencja: 0
Zdrowie: 95
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: AK, M4A1
OPIS: Kameleon ma możliwość zmylenia przeciwnika. Gdy w ręce ma AK - wygląda jak Terrorysta, zaś gdy ma M4A1 - wygląda jak Anty-Terrorysta. Wbrew pozorom to bardzo przydatna cecha.
10.
Klasa: ELEKTRYK
Inteligencja: 40
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: M4A1
OPIS: Elektryk posiada 2 błykawice, które zadają obrażenia przeciwnikom [Klawisz E]. Im większa inteligencja tym silniejsza błyskawica.
11.
Klasa: TELEGRAFISTA
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: AK47
OPIS: Telegrafista ma możliwość zobaczenia wrogów na radarze. Jest to praktycznie nieużywana klasa, ponieważ gracze często używają UAV, które służy całej drużynie.
12.
Klasa: UMARŁY
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Bronie: GAIL, Deagle
OPIS: Umarły posiada dwa duchy (coś w stylu rakiety, wolniej leci). Duchy zadają obrażenia, które rosną wraz z inteligencją. Rzadku używana klasa, ponieważ dużo lepszą opcją jest Chorąży
13.
Klasa: GRANADIER
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: Wszystkie Granaty, Deagle, P90
OPIS: Granadier ma szans na natychmiastowe zabicie z HE oraz jest wyposażony w autodestrukcję [KLAWISZ: E], która natychmiast zabija wszystkich wrógów ustawionych wokół.(1/2 z Granata) 20 Granatoów
14.
Klasa: KUCACZ
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: M4, USP
OPIS: Podczas Kucania Spada mu Niewidzialnosc do 25
15
Klasa:ROZPRUWACZ
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 80
Bronie: DEAGLE, USP
OPIS: Posiada ubranie wroga, oraz 1/5 z deagle.
16
Klasa: SZPIEG
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: Elite, TMP
OPIS: ma podwójny skok wieksze dmg z noza(+inta)+niewidzialny z nozem(22)
17
Klasa: LEGIONISTA
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Scout, Deagle
OPIS: Legionista posiada 2 rakiety oraz 1/4 szans na natychmiastowe zabicie ze Scouta.
18
Klasa: ZWINNY ŻOŁNIERZ
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie: FiveSeven, AK47
OPIS: Zwinny żołnierz ma zmniejszoną grawitację oraz możliwość podwójnego skoku w powietrzu.
19
Klasa: POWSTANIEC
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: Famas, Deagle.
OPIS: 1 Rakietka, Podwojny skok,Spada Niewidzialnosc do
20
Klasa: SKOCZEK
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 100
Bronie: USP, M4A1
OPIS: Skoczek posiada Auto BH. Jest to klasa, która na samym początku ma największą ilość życia (aż 200)
[PREMIUM]
21
(Premium)
Klasa: Premium ANIOŁ (flaga) ADMIN_LEVEL_B (n)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Bronie: Scout, M4
OPIS: Anioł posiada jedną rakietę oraz ma 1/1 szans na natychmiastowe zabicie przeciwnika przy użyciu Scouta. Dodatkowo ma mniejszą grawitację i możliwość wykonania 3 skoków w powietrzu.
22
Klasa:Premium KAMIKADZE ADMIN_LEVEL_C (o)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 30
Bronie: XM1014, Wszystkie Granaty, Deagle
OPIS: Kamikadze ma Auto BH, 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi oraz 1/7 na natychmiastowe zabicie.
23
Klasa:Premium MORDERCA ADMIN_LEVEL_G (s)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: Wszystkie Granaty, M4A1, Deagle
OPIS: Morderca posiada aż 5 rakiet, którymi zadaje obrażanie rosnące wraz z poziomiem inteligencji. Ma również mniejsza grawitację i możliwość podwójnego skoku w powietrzu. Dodatkowo za każdego zabitego przeciwnika dostaje pełny magazynek w swojej M4
24
Klasa:Premium ADMIRAŁ ADMIN_LEVEL_F ®
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: Glock, MP5
OPIS: Admirał zadaje 20+inteligencja obrażeń z MP5, ponadto ma 2 rakiety, podwójny skok i mniejszą grawitację.
Z Góry Dzięki.

Użytkownik Ziemniak9992 edytował ten post 22.09.2013 11:48


#2 Przyjmij wiadro

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 22.09.2013 11:52

Kamikadze.

Spoiler


Jesli napisalem temat w nieodpowiednim dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego. :)
Jezeli napisalem temat z prosba o pomoc z pluginem to proszę o wytlumaczenie co zle zrobilem a nie "oddanie" mi gotowca.

#3 Ziemniak9992

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:nnn
Offline

Napisano 22.09.2013 11:56

Przepraszam lecz nie moge Show wziosc czyli rozminoc nwm czemu mozesz mi dac innaczej?

#4 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 22.09.2013 12:10

plugin mocmedyka.amxx dopisz do plugins.ini
a to do mocy medyka
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Ziemniak9992

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:nnn
Offline

Napisano 22.09.2013 12:59

wielkie dzięki lap+ jeszcze kilka klas zostalo

#6 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 22.09.2013 14:11

Premki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#7 Ziemniak9992

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:nnn
Offline

Napisano 22.09.2013 14:46

Wielkie dzięki Czekam na Reszte Klas.

#8 Ziemniak9992

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:nnn
Offline

Napisano 22.09.2013 19:05

Odswiezam czekam na reszte klas POWSTANIEC SKOCZEK ZWINNY ŻOŁNIERZ LEGIONISTA SZPIEG KUCACZ UMARŁY TELEGRAFISTA INŻYNIER KAMELEON Choroży : CICHY ZABÓJCA GRANADIER ELEKTRYK oraz inne

#9 Ziemniak9992

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:nnn
Offline

Napisano 22.09.2013 21:36

@mam juz Kilka klas proszę o wykonanie tych klas Klasa: UMARŁY Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 40 Bronie: GAIL, Deagle OPIS: Umarły posiada dwa duchy (coś w stylu rakiety, wolniej leci). Duchy zadają obrażenia, które rosną wraz z inteligencją. Rzadku używana klasa, ponieważ dużo lepszą opcją jest Chorąży 13. Klasa: GRANADIER Inteligencja: 0 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 Bronie: Wszystkie Granaty, Deagle, P90 OPIS: Granadier ma szans na natychmiastowe zabicie z HE oraz jest wyposażony w autodestrukcję [KLAWISZ: E], która natychmiast zabija wszystkich wrógów ustawionych wokół.(1/2 z Granata) 20 Granatoów 14. Klasa: KUCACZ Inteligencja: 0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 Bronie: M4, USP OPIS: Podczas Kucania Spada mu Niewidzialnosc do 25 15 Klasa:ROZPRUWACZ Inteligencja: 20 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 80 Bronie: DEAGLE, USP OPIS: Posiada ubranie wroga, oraz 1/5 z deagle. 16 Klasa: SZPIEG Inteligencja: 0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Bronie: Elite, TMP OPIS: ma podwójny skok wieksze dmg z noza(+inta)+niewidzialny z nozem(22) 17 Klasa: LEGIONISTA Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 10 Bronie: Scout, Deagle OPIS: Legionista posiada 2 rakiety oraz 1/4 szans na natychmiastowe zabicie ze Scouta. 18 Klasa: ZWINNY ŻOŁNIERZ Inteligencja: 0 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 50 Bronie: FiveSeven, AK47 OPIS: Zwinny żołnierz ma zmniejszoną grawitację oraz możliwość podwójnego skoku w powietrzu. 19 Klasa: POWSTANIEC Inteligencja: 20 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 20 Bronie: Famas, Deagle. OPIS: 1 Rakietka, Podwojny skok,Spada Niewidzialnosc do 20 Klasa: SKOCZEK Inteligencja: 0 Zdrowie: 100 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 100 Bronie: USP, M4A1 OPIS: Skoczek posiada Auto BH. Jest to klasa, która na samym początku ma największą ilość życia (aż 200)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych