1.
Klasa: SNIPER
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP, Deagle
OPIS: Sniper to klasa przydatna na dalekie odległości. Zadaje 150+ Inteligencja obrażeń (Tylko z AWP) oraz ma 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża.
2.
Klasa: MEDYCZEK
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie: SG552
OPIS: Klasa posiada 4 apteczki, które regenerują życie. Może leczyć i wskrzeszać także kolegów z drużyny
3.
Klasa: SAPER
Inteligencja: 30
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: P90
OPIS: Saper posiada 4 miny. Im większa inteligencja tym większe zadaje nimi obrażenia.
4.
Klasa: CICHY ZABÓJCA
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: AWP, M4A1
OPIS: Cichy Zabójca to mało popularna klasa. Może się czołgać,[Klawisz: E] dzięki czemu rozrzut z broni jest mniejszy.
5.
Klasa: INŻYNIER
Inteligencja: -5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 35
Bronie: MAC10, P90
OPIS: Inżynier ma możliwosć postawienia działka
6.
Klasa: RUSHER
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 80
Bronie: Glock, M3
OPIS: Rusher to klasa, która ma szans na natychmiastowe zabicie z M3.(1/5)
7.
Klasa: AMADEUSZ
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: MP5
OPIS: Obrażenie zwiekszają się wraz z inteligencją.
8.
Klasa: CHORĄŻY
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: MP5, USP
OPIS: Chorąży posiada 3 rakiety, którymi zadaje spore obrażenia. Im wyższy poziom inteligencji tym większe obrażenia z rakiet.
9.
Klasa: KAMELEON
Inteligencja: 0
Zdrowie: 95
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: AK, M4A1
OPIS: Kameleon ma możliwość zmylenia przeciwnika. Gdy w ręce ma AK - wygląda jak Terrorysta, zaś gdy ma M4A1 - wygląda jak Anty-Terrorysta. Wbrew pozorom to bardzo przydatna cecha.
10.
Klasa: ELEKTRYK
Inteligencja: 40
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: M4A1
OPIS: Elektryk posiada 2 błykawice, które zadają obrażenia przeciwnikom [Klawisz E]. Im większa inteligencja tym silniejsza błyskawica.
11.
Klasa: TELEGRAFISTA
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: AK47
OPIS: Telegrafista ma możliwość zobaczenia wrogów na radarze. Jest to praktycznie nieużywana klasa, ponieważ gracze często używają UAV, które służy całej drużynie.
12.
Klasa: UMARŁY
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Bronie: GAIL, Deagle
OPIS: Umarły posiada dwa duchy (coś w stylu rakiety, wolniej leci). Duchy zadają obrażenia, które rosną wraz z inteligencją. Rzadku używana klasa, ponieważ dużo lepszą opcją jest Chorąży
13.
Klasa: GRANADIER
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: Wszystkie Granaty, Deagle, P90
OPIS: Granadier ma szans na natychmiastowe zabicie z HE oraz jest wyposażony w autodestrukcję [KLAWISZ: E], która natychmiast zabija wszystkich wrógów ustawionych wokół.(1/2 z Granata) 20 Granatoów
14.
Klasa: KUCACZ
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: M4, USP
OPIS: Podczas Kucania Spada mu Niewidzialnosc do 25
15
Klasa:ROZPRUWACZ
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 80
Bronie: DEAGLE, USP
OPIS: Posiada ubranie wroga, oraz 1/5 z deagle.
16
Klasa: SZPIEG
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: Elite, TMP
OPIS: ma podwójny skok wieksze dmg z noza(+inta)+niewidzialny z nozem(22)
17
Klasa: LEGIONISTA
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Scout, Deagle
OPIS: Legionista posiada 2 rakiety oraz 1/4 szans na natychmiastowe zabicie ze Scouta.
18
Klasa: ZWINNY ŻOŁNIERZ
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie: FiveSeven, AK47
OPIS: Zwinny żołnierz ma zmniejszoną grawitację oraz możliwość podwójnego skoku w powietrzu.
19
Klasa: POWSTANIEC
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: Famas, Deagle.
OPIS: 1 Rakietka, Podwojny skok,Spada Niewidzialnosc do
20
Klasa: SKOCZEK
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 100
Bronie: USP, M4A1
OPIS: Skoczek posiada Auto BH. Jest to klasa, która na samym początku ma największą ilość życia (aż 200)
[PREMIUM]
21
(Premium)
Klasa: Premium ANIOŁ (flaga) ADMIN_LEVEL_B (n)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Bronie: Scout, M4
OPIS: Anioł posiada jedną rakietę oraz ma 1/1 szans na natychmiastowe zabicie przeciwnika przy użyciu Scouta. Dodatkowo ma mniejszą grawitację i możliwość wykonania 3 skoków w powietrzu.
22
Klasa:Premium KAMIKADZE ADMIN_LEVEL_C (o)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 30
Bronie: XM1014, Wszystkie Granaty, Deagle
OPIS: Kamikadze ma Auto BH, 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi oraz 1/7 na natychmiastowe zabicie.
23
Klasa:Premium MORDERCA ADMIN_LEVEL_G (s)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: Wszystkie Granaty, M4A1, Deagle
OPIS: Morderca posiada aż 5 rakiet, którymi zadaje obrażanie rosnące wraz z poziomiem inteligencji. Ma również mniejsza grawitację i możliwość podwójnego skoku w powietrzu. Dodatkowo za każdego zabitego przeciwnika dostaje pełny magazynek w swojej M4
24
Klasa:Premium ADMIRAŁ ADMIN_LEVEL_F ®
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: Glock, MP5
OPIS: Admirał zadaje 20+inteligencja obrażeń z MP5, ponadto ma 2 rakiety, podwójny skok i mniejszą grawitację.
Z Góry Dzięki.
Użytkownik Ziemniak9992 edytował ten post 22.09.2013 11:48