Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Team Semiclip v2.0.0


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 slonio93

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 23.09.2013 23:35

Witam mam problem z ustawieniem następujących cvarów mianowicie plugin Team Semiclip v2.0.0

cvary :

semiclip 1 // [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_blockteam 0 // wich team has semiclip [0-both have / 1-Terror don't have / 2-CT don't have / 3-both don't have]
semiclip_enemies 0 // trespass enemies [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_unstuck 1 // Unstuck [0-disabled / 1-specified team / 2-csdm / 3-random around own place]
semiclip_unstuckdelay 0.1 // Unstuck delay in seconds (0.1 - 3.0) [0-instant]
semiclip_button 0 // Button boost semiclip (this hijack blockteam) [0-disabled / 1-Terror / 2-CT / 3-Both]
semiclip_knife_trace 0 // Knife trace to next enemy when you stay inside a teammate and aiming a enemy [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_duration 0 // Specifies time to force this plugin only to works at the beginning of each round in seconds [0-disabled this option]

// Render
semiclip_render 1 // Enable or disable all render/color functions. [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_rendermode 2 // Render mode (look amxconst.inc -> Render for set_user_rendering) [0-5] [0-disabled]
semiclip_renderamt 129 // Render amount [0-255]
semiclip_renderfx 0 // Render fx (look amxconst.inc -> Fx for set_user_rendering) [0-20] [0-disabled]
semiclip_renderradius 250 // Render radius [??-4095] (?? = 200 - semiclip_renderfademin)
semiclip_renderfade 0 // Render fade (this hijack semiclip_renderamt) [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_renderfademin 25 // Minimum render fade amount (stay very close or inside a player) [0-200]
semiclip_renderfadespec 1 // Render fade for current spectating Player [0-disabled / 1-enabled]

// Color
semiclip_color_admin_flag "b" // Admin color access flag (look user.ini, b - reservation)
semiclip_color_admin_R 0 // Admin render color (red) [0-255]
semiclip_color_admin_G 0 // Admin render color (green) [0-255]
semiclip_color_admin_B 0 // Admin render color (blue) [0-255]
semiclip_color_ter_R 0 // Terror render color (red) [0-255]
semiclip_color_ter_G 0 // Terror render color (green) [0-255]
semiclip_color_ter_B 0 // Terror render color (blue) [0-255]
semiclip_color_ct_R 0 // CT render color (red) [0-255]
semiclip_color_ct_G 0 // CT render color (green) [0-255]
semiclip_color_ct_B 0 // CT render color (blue) [0-255]

Jak zrobić żeby przez 10s od rozpoczęcia rundy tt mogło przechodzić przez tt a ct przechodzić przez ct. Ale tylko przez 10s potem normalnie. I postacie przezroczyste. Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 slonio93

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 24.09.2013 20:44

Ref

Ten plugin https://forums.allie...ad.php?t=137980

A oto .sma

Wklejka: 21s0m39yquskw

 

A to moje .cfg


[CODE]]// ---------------------------------
// ----------- CS1.6, CZ -----------
// ---------------------------------
// Team Semiclip 2.0.0 Config File
// ---------------------------------
// Any changes you make here will be
// automatically loaded at map start

// General
// -------
semiclip 1 // [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_blockteam 0 // wich team has semiclip [0-both have / 1-Terror don't have / 2-CT don't have / 3-both don't have]
semiclip_enemies 0 // trespass enemies [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_unstuck 1 // Unstuck [0-disabled / 1-specified team / 2-csdm / 3-random around own place]
semiclip_unstuckdelay 0.1 // Unstuck delay in seconds (0.1 - 3.0) [0-instant]
semiclip_button 0 // Button boost semiclip (this hijack blockteam) [0-disabled / 1-Terror / 2-CT / 3-Both]
semiclip_knife_trace 0 // Knife trace to next enemy when you stay inside a teammate and aiming a enemy [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_duration 10 // Specifies time to force this plugin only to works at the beginning of each round in seconds [0-disabled this option]

// Render
// ------
semiclip_render 1 // Enable or disable all render/color functions. [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_rendermode 2 // Render mode (look amxconst.inc -> Render for set_user_rendering) [0-5] [0-disabled]
semiclip_renderamt 129 // Render amount [0-255]
semiclip_renderfx 0 // Render fx (look amxconst.inc -> Fx for set_user_rendering) [0-20] [0-disabled]
semiclip_renderradius 250 // Render radius [??-4095] (?? = 200 - semiclip_renderfademin)
semiclip_renderfade 0 // Render fade (this hijack semiclip_renderamt) [0-disabled / 1-enabled]
semiclip_renderfademin 25 // Minimum render fade amount (stay very close or inside a player) [0-200]
semiclip_renderfadespec 1 // Render fade for current spectating Player [0-disabled / 1-enabled]

// Color
// -----
semiclip_color_admin_flag "b" // Admin color access flag (look user.ini, b - reservation)
semiclip_color_admin_R 0 // Admin render color (red) [0-255]
semiclip_color_admin_G 0 // Admin render color (green) [0-255]
semiclip_color_admin_B 0 // Admin render color (blue) [0-255]
semiclip_color_ter_R 0 // Terror render color (red) [0-255]
semiclip_color_ter_G 0 // Terror render color (green) [0-255]
semiclip_color_ter_B 0 // Terror render color (blue) [0-255]
semiclip_color_ct_R 0 // CT render color (red) [0-255]
semiclip_color_ct_G 0 // CT render color (green) [0-255]
semiclip_color_ct_B 0 // CT render color (blue) [0-255][/CODE]

Chce żeby przez 10s po rozpoczęciu rundy można było przechodzić tt przez tt ct przez ct.

Plugins.ini
 

Kod:
cs_team_semiclip.amxx
xredirect.amxx         ; przekierowowanie na inne serwery
simple_redirect.amxx                    ; przekierowanie na bf2 gdy dd2 jest full
Allow_round_finish.amxx                     ; Pozwala dokonczyc runde mimo konca mapy
screenshot_new.amxx debug                 ; ssy
ad_manager.amxx                            ; Reklamy na say
ptb.amxx                                ; Wyrownywanie teamow
sillyc4.amxx                 ; Przyklejanie paki
parachute.amxx                 ; Spadochron
przelew.amxx                            ; Przelanie $
menu.amxx                     ; Menu serwera
alt_end_round_sounds.amxx                ; RoundSound'y
;descriptive_fire_in_the_hole.amxx        ; Info o rzuconym granacie
bomba_explode.amxx                        ; Licznik C4 oraz muzyczka 10s przed wybuchem
abd.amxx                                ; Pokazuje ile komu zabrales hp i ile zabrano tobie
admin_spec_esp.amxx                        ; Wh admin po smierci
afkbombtransfer.amxx                 ; Transfer bomby od gracza afk
show_ips.amxx                            ; Sprawdzanie ip
hpk.amxx                     ; Kickowanie graczy z pingiem 95ms
Voices_Management.amxx                    ; Ustawienia rozmow na serwerze
amx_gag.amxx                            ; Gagowanie przez admina
screenshot_new.amxx             ; SSy zapis sql
mute_menu.amxx                            ; Mute menu
vip.amxx                                ; VIP
afkkicker.amxx ; kickowanie afk
extreme_bancfg2.amxx ; ban na config
amx_ex_changer.amxx ; wymuszacz interpu
GHW_Weapon_Replacement.amxx ; podmiana modeli broni
;dontsayips.amxx ; zakaz reklamowania ip
;No_advertisement.amxx ; zakaz reklamowania www
;reklama_w_nicku.amxx ; zakaz reklamowania w nicku

W logach zero błędów. Plugin nie działa. Zaskakujące jest to że na serwerze BF2 mi działa :blink:

 


sebul (24.09.2013 20:52):
Kody powyżej 200 linijek dodawaj w załączniku lub na wklejce!

  • +
  • -
  • -1

#3 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 26.09.2013 01:09

Kiedyś się tym bawiłem i zrobiłem osobny pluginek:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "No spawn block"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Scorpion"

#define MAX_PLAYERS 32
#define CLIP 5113
#define CZAS 10.0

new bool:g_semiclip[MAX_PLAYERS + 1]
new g_max_players

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_forward(FM_Touch, "Fm_Touch");
    register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
    register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
    g_max_players = get_maxplayers()
}


public Fm_Touch(ent,id)
{
    if( !id || id > g_max_players || !g_semiclip[id])
        return FMRES_IGNORED

    static g_Classname[33]
    pev(ent, pev_classname, g_Classname, 32)
    
    if(equali(g_Classname, "player") && get_user_team(id) == get_user_team(ent))
    {
        set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
        set_task(1.0,"task_solid",ent)
    }
    
    return FMRES_IGNORED
}


public task_solid(ent)
{
    set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
}


public logevent_round_start()
{
    set_task(CZAS, "disable_semiclip", CLIP)
    for(new i=1; i<=g_max_players; i++)
    {
        g_semiclip[i] = true
    }
}


public logevent_round_end()
{
    if(task_exists(CLIP))
    {
        remove_task(CLIP)
    }

}


public event_new_round()
{
    for(new i=1; i<=g_max_players; i++)
    {
        g_semiclip[i] = false
    }
}


public check_distance(id)
{
    static  origin[3], origin2[3]
    get_user_origin(id, origin)

    for(new i=1; i<=g_max_players; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || i==id)
            continue
        get_user_origin(i, origin2)
        if(sqroot((origin[0]-origin2[0])*(origin[0]-origin2[0]) +
            (origin[1]-origin2[1])*(origin[1]-origin2[1]) +
            (origin[2]-origin2[2])*(origin[2]-origin2[2])) < 96)
            return 1
    }
    return 0
}


public disable_semiclip()
{
    for(new i=1; i<=g_max_players; i++)
    {
    if(!is_user_alive(i))
        continue
    if(check_distance(i) == 1)
    {
    user_slap(i ,0)
    set_task(0.5, "disable_player_semiclip", i)
    client_print(i, print_center, "Zablokowales gracza, zostales slapowany");
    client_print(i, print_chat, "Zablokowales gracza, zostales slapowany!");
    }
    else
    {
    g_semiclip[i] = false
    set_pev(i, pev_solid, SOLID_BBOX)
        }
    }
}


public disable_player_semiclip(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return
    if(check_distance(id) == 1)
    {
        user_slap(id ,0)
        set_task(0.5, "disable_player_semiclip", id)
        client_print(id, print_center, "Zablokowales gracza, zostales slapowany");
    client_print(id, print_chat, "Zablokowales gracza, zostales slapowany!");
    }
    else
    {
        g_semiclip[id] = false
        set_pev(id, pev_solid, SOLID_BBOX)
    }
}  

W

#define CZAS

zmieniasz czas przechodzenia od rozpoczęcia rundy.

 

Dodatkowo, gdy po upływie czasu gracze się zatną w sobie, to dostaną slapa aż do rozłączenia.


Użytkownik Scorpion Flail edytował ten post 26.09.2013 01:11

  • +
  • -
  • 0

#4 slonio93

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 26.09.2013 11:52

Świetnie działa. A dałoby się zrobić żeby postacie były przezroczyste? Bo troszkę blokuje jak chce przejść :)


  • +
  • -
  • 0

#5 slonio93

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 27.09.2013 22:38

ref. Te slapowanie jest bez sensu. Ktoś stoi z awp na respie przykładowo dd2 brama. Jakiś kolega z team przebiegnie i go slapuje. Ma ktoś jakieś jeszcze pomysły?


  • +
  • -
  • 0

#6 slonio93

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 29.09.2013 20:04

Jest ktoś w Polsce kto wie jak ten plugin napisać? Przez 10s od rozpoczęcia rundy tt mogło przechodzić przez tt a ct przechodzić przez ct. Ale tylko przez 10s potem normalnie. I postacie przezroczyste


  • +
  • -
  • 0

#7 slonio93

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 05.10.2013 16:35

A dasz radę zrobić żeby postacie były przezroczyste?


  • +
  • -
  • 0

#8 slonio93

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 13.10.2013 20:02

Możecie zamknąć MisieQ wykonał mi plugin.


  • +
  • -
  • 1

#9 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.10.2013 21:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych