Problem z kompilacją klasy cod mod mw, 1 b...
kieropmi 17.09.2013
Witam. Mam problem z kompilacją klasy snajper+. Wyskakuje błąd:
// C:\Users\***\Desktop\scripting WINDOWS\snajper+.sma(69) : error 021:
symbol already defined: "TakeDamage"
Proszę o pomoc.
Załączone pliki
Użytkownik kieropmi edytował ten post 17.09.2013 20:30
Vasto_Lorde
18.09.2013
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits); if(!ilosc_odb[this]) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); ilosc_odb[this]--; return HAM_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Masz dwie takie same funkcje w kodzie. Ta druga nie zgadza się z opisem klasy (daje 1/3 ze scout), więc ją musisz usunąć (chyba że klasa ma działać inaczej).