Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacją klasy cod mod mw, 1 błąd z TakeDamage.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kieropmi

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:pmi
Offline

Napisano 17.09.2013 20:18

Witam. Mam problem z kompilacją klasy snajper+. Wyskakuje błąd:

 

// C:\Users\***\Desktop\scripting WINDOWS\snajper+.sma(69) : error 021:
symbol already defined: "TakeDamage"

 

 

Proszę o pomoc.

Załączone pliki


Użytkownik kieropmi edytował ten post 17.09.2013 20:30


#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.09.2013 08:38

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

    if(!ilosc_odb[this])
        return HAM_IGNORED;
        
    cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
    ilosc_odb[this]--;
    
    
    return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

Masz dwie takie same funkcje w kodzie. Ta druga nie zgadza się z opisem klasy (daje 1/3 ze scout), więc ją musisz usunąć (chyba że klasa ma działać inaczej).


  • +
  • -
  • 1

#3 kieropmi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:pmi
Offline

Napisano 18.09.2013 13:40

Dzięki za pomoc :) oczywiście plusik.

 

Można zamknąć.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych