←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] problem z menu_destroy


Najlepsza odpowiedź d0naciak 12.09.2013 15:17

Nie, menu po prostu "schowa się".

@up możesz zwrócić nawet 333 749, to nie ma tak dużego znaczenia w tym przykładzie.

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 11.09.2013

Witam. Mam taki problem z tym pluginem. Otóż to menu działa poprawnie ale wywala taki błąd

L 09/11/2013 - 12:43:33: Invalid menu id 2(1)
L 09/11/2013 - 12:43:33: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vote_only_hs.amxx") (native "menu_destroy") - debug not enabled!
L 09/11/2013 - 12:43:33: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Nie wiem co jest przyczyną ale już kombinuje z 3 dni z tym i nie wiem.

public start_vote(id) 
{     
	new menu = menu_create("Only HS:", "start_vote_handler") 
	menu_additem(menu, "Tak", "1", 0) 
	menu_additem(menu, "Nie", "2", 0) 
	
	menu_addblank(menu, 0) 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
	
	new players[32], inum 
	get_players(players, inum, "ch") 
	
	for(new i = 0; i < inum; i++) 
		menu_display(players[i], menu, 0) 
	
	set_task(12.0, "finish_vote") 
	
	wyborow[1] = wyborow[2] 
	
	return 1 
} 

public start_vote_handler(id, menu, item)
{ 
	if (item == MENU_EXIT) 
	{ 
		menu_cancel(id) 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	
	new data[6], name[32] 
	new access, callback 
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) 
	
	new key = str_to_num(data) 
	get_user_name(id, name, 31) 
	
	switch (key)  
	{ 
		case 1:  
			ColorChat(0, GREEN, "^x01[Only HS]: ^x04%s ^x03zaglosowal na ^x04tak.", name);
			
		case 2: 
			ColorChat(0, GREEN, "^x01[Only HS]: ^x04%s ^x03zaglosowal na ^x04nie.", name);
	} 
	
	++wyborow[key] 
	
	menu_destroy(id) 
	return PLUGIN_HANDLED 
} 

Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 11.09.2013

Robisz jedno menu dla wszystkich graczy, a potem usuwasz je przy wyborze jednego gracza. Wiesz już co robisz źle?
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 11.09.2013

czyli usunac jak wszyscy gracze wybiora?

albo

usunac tylko dla pojedynczego gracza ktory wybral i wtefy schowac menu

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 11.09.2013

Nie ma chyba potrzeby niszczyć menu przez menu_destroy, ponadto robisz to wykorzystując id gracza, a tam powinno bić id menu.

Najlepiej wywal menu_destroy

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 12.09.2013

Jak wywale to menu bedzie ciegle sie pokazywalo?

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 12.09.2013

Nie.

return PLUGIN_HANDLED;

Da ci ten sam efekt , bo "skończy" pracę pluginu :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź d0naciak - zdjęcie d0naciak 12.09.2013

Nie, menu po prostu "schowa się".

@up możesz zwrócić nawet 333 749, to nie ma tak dużego znaczenia w tym przykładzie.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 14.09.2013

czyli zamiast destroy dac return PLUGIN_HANDLED?

 

A tak wogóle to gdzie moge znalezc info o np.

FMRES_IGNORED

PLUGIN_CONTINUE

HAM_IGNORED

?

Odpowiedz

Przyjmij wiadro - zdjęcie Przyjmij wiadro 14.09.2013

tak masz to podmienic.

info znajdziesz na www.amxx.pl/dokumentacja

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 14.09.2013

Zajrzyj do działu z tutkami. W którymś z podstawowych tutoriali było to opisane dokładnie ;)

Odpowiedz
Zablokowany