Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Modyfikacja pluginu Block Grenade Eldorado (BGE)zmiana odbijania na usuwanie granatów

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 hyder

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 10.09.2013 19:00

Hej,

 

prośba o info co wpisać zamiast:

new Float:velo[3];
pev(granat, pev_velocity, velo);
velo[0] *= -1.0;
velo[1] *= -1.0;
velo[2] *= -1.0;
set_pev(granat, pev_velocity, velo);

aby granaty znikały zamiast odbijać się od entity block?

 

próbowałem z kombinować z fm_remove_entity, ale skończyło się to crashem serwera :)

 

link do pluginu, który chcę zmodyfikować:

Block Grenade Eldorado (BGE)


  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.09.2013 14:34

register_forward(FM_Touch, "fm_Touch");

Zamień na

register_forward(FM_Touch, "fm_Touch", 1);

i kod co podałeś zamień na

fm_remove_entity(grenade)

oczywiście pod

#include <fakemeta>

dodaj

#include <fakemeta_util>

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych