public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new name[32];
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
get_user_name(target, name, 31);
new hp = get_user_health(target);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
static stats[8], body[8]
get_user_stats(target, stats, body)
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, " INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|KillStreak : x%d^n|HP : %d^n^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n|Fragi : %d^n^n||VIP : %s||"
, name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], stats[0], get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Time[9]
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CODMOD 1001LVL]|[Nocny Exp]|[Eventy]|[Dream-Shot]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[KillStreak : x%d]|[Fragi : %d]|[Godzina : %s]"
, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, licznik_zabiccod[id], stats[0], Time);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Pomoc(id)
show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - Uzycie umiejetnosci klasy", -1, "Pomoc");
public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
if(klasa_gracza[id] && !freezetime)
set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);
}
public DotykBroni(weapon, id)
{
if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) != 1)
return HAM_IGNORED;
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
new model[23];
pev(weapon, pev_model, model, 22);
if(pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
PLATYNOWE NABOJE:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/