Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy poprawnie wprowadziłem te moce??


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#21 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.09.2013 08:46

Nie wiem czemu po spawnie używsz czegoś takiego

Statystyka_Multijump(id),

Skoro to jest forward CmdStart :giggle: + jeszcze ten przecinek mnie gubi

Ty bazujesz na CodModzie, ale nie musisz aktualizować statystyk prze Spawnie, bo one że tak się wyrażę wczytywane są przy każdym użyciu umiejętności ^^


  • +
  • -
  • 1

#22 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.09.2013 09:02

Szczerze powiedziawszy, to też to rejestrowałem, ale sypało mi errorami, to i wziąłem w taska i śmiga :D


Ty bazujesz na CodModzie

Mój konik :D


ale nie musisz aktualizować statystyk prze Spawnie, bo one że tak się wyrażę wczytywane są przy każdym użyciu umiejętności

No ok, pozbędę się tego.

 

Tylko pozostaje dla mnie kwestia tego menu - dlaczego ciągle mam 0??

 


  • +
  • -
  • 0

#23 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.09.2013 09:12

życie aktualizuj co spawna (logiczne), ale co do szybkości sprawdź to: http://amxx.pl/topic...edkosci-gracza/

A resztę stat wywal ze spawna

A 0 dlaczego pisze...może dlatego że nic w state nie dałeś xD

A zapis danych powinien wystarczyć przy rozłączeniu gracza z serwerem.

No i zwiększ jeszcze pojemność tablicy vaultkey na 128 oraz name na 64 najlepiej.


  • +
  • -
  • 1

#24 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.09.2013 09:32

Zrobione

 


A 0 dlaczego pisze...może dlatego że nic w state nie dałeś

:facepalm2:

Ad rem ;D


  • +
  • -
  • 0

#25 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.09.2013 20:35

Rozwiązałem to w inny sposób. Chciałbym tylko, abyście sprawdzili statystykę wyrzucenie:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#26 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.09.2013 17:54

Wyrzucanie do kitu niestety bo możliwe że wyrzuci na raz wszystkie bronie ^^

Proponuje cały ten kod

    new idattacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(idattacker))
    return;

    if(wyrzucenie[id] >=1 && random_num(1, 12 - wyrzucenie[id]) != 1)
    return;

    client_cmd(id, "drop");

Wrzucić do Ham_TakeDamage (Staystyka_Obrazenia) i wtedy idattacker będzie "kanapkowym" attackerem.

Tylko popatrz dokładnie jeszcze w kod, nie chodzi mi o return;, bo w Statystyka_Obrazenia zwracać się powinno HAM_IGNORED jak coś.

Przyjrzyj się uważnie.


Użytkownik d0naciak edytował ten post 04.09.2013 17:55

  • +
  • -
  • 1

#27 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.09.2013 18:58

Ok wprowadziłem. A teraz najistotniejsza sprawa. Oprócz samych punktów dodałem mały sklepik, w którym możemy kupować różne itemki i umiejętności. Chciałbym, aby można było kupować coś tylko raz na rundę. Próbowałem stosować zmienną kupil[id], ale wtedy wogóle nic nie dostawał.

Tutaj sma:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#28 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.09.2013 19:59

!. Przyjrzyj się tej linijce, bo jest (ja taki widzę) błąd

if(wyrzucenie[id] >=1 && random_num(1, 40 - wyrzucenie[id]) != 1)

2. A co do zmiennej kupil, to

new kupil[33];

Zamień na

new bool:kupil[33];

oraz zalecam ustawianie na false dla gracza, na którym wywołujesz UsunUmiejetnosci

 


  • +
  • -
  • 1

#29 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.09.2013 20:22

if(wyrzucenie[id] >=1 && random_num(1, 40 - wyrzucenie[id]) != 1)

??


Sprawdziłem i każdy ma multijumpa, a gdy kupię ciche kroki, przechodzą do nast. rundy


dasiek (05.09.2013 09:46):
Następnym razem edytuj post albo poproś o edycję , inaczej posty w odstępie 3 minut zostaną potraktowane jako spam.,

  • +
  • -
  • 0

#30 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.09.2013 16:26

if(wyrzucenie[id] >=1 && random_num(1, 40 - wyrzucenie[id]) != 1)

na

if(wyrzucenie[idattacker] >= 1 && random_num(1, 40 - wyrzucenie[idattacker]) != 1)

A co do multijumpa to oczy bolą, to w ogóle się nie dziwie że każdy go ma, jakbym miał jeszcze przy tym pomóc, ten plugin należałby do mnie ^^


Użytkownik d0naciak edytował ten post 06.09.2013 16:26

  • +
  • -
  • 1

#31 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.09.2013 16:27

Można zamknąć


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych