Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.08.2013 08:57
Witam, chciałbym się dowiedzieć jaką funkcją mogę zwiększyć magazynek broni danej klasie cod o posiadane punkty inteligencji.
Przykładowo: Normalny magazynek M4a1 ma 30 naboi, ale mam dodanych 10 punktów w inteligencję więc mój magazynek ma 40 naboi.
Jak to zrobić? Widziałem kiedyś coś takiego na jednym serwie więc chyba jest to jakoś możliwe.
Przykładowo: Normalny magazynek M4a1 ma 30 naboi, ale mam dodanych 10 punktów w inteligencję więc mój magazynek ma 40 naboi.
Jak to zrobić? Widziałem kiedyś coś takiego na jednym serwie więc chyba jest to jakoś możliwe.
#2
Napisano 30.08.2013 09:11
Zrób coś takiego
cs_set_user_bpammo
cs_get_user_bpammo
cod_get_user_intelligence
zmieniaj ammunicje danej broni pobierając jej ilośc naboi dodając do tego ilość inteligencji
cs_set_user_bpammo
cs_get_user_bpammo
cod_get_user_intelligence
zmieniaj ammunicje danej broni pobierając jej ilośc naboi dodając do tego ilość inteligencji
#3
Napisano 30.08.2013 09:42
Tylko że opis cs_set_user_bpammo brzmi:
A ja chciałem zmienić nie ammo "w plecaku" (gdyż tego mam nieskończoność) tylko ammo bieżące (przeładowanie nie po wystrzeleniu np. 30 naboi tylko po wystrzeleniu 30+int naboi).Ustawia ilość amunicji w plecaku dla danej broni.
#4
Napisano 30.08.2013 10:02
#5
Napisano 30.08.2013 11:40
Dzięki, tylko jeszcze takie jedno pytanko. Gdzie to użyć? Początkowo myślałem o curweapon, ale przecież to odpada bo wyjdzie na to że gracz bez przerwy będzie miał ustawianego tego maxa.
Użytkownik raf790697059 edytował ten post 30.08.2013 11:43
#6
Napisano 30.08.2013 16:46
Ciekawy pomysł. Tutaj masz plugin na zwiększanie ilości ammo. Na pewno się przyda
#7
Napisano 31.08.2013 13:26
Try:
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <cstrike>new const nazwa[] = "";new const opis[] = "";new const bronie = 0;new const zdrowie = 0;new const kondycja = 0;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);}public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;}public UstawNoweAmmo(id){if (!ma_klase[id] && !is_user_alive(id))return PLUGIN_HANDLED;cs_set_weapon_ammo (22, 30 + cod_get_user_intelligence(id))return PLUGIN_CONTINUE}
#8
Napisano 31.08.2013 17:16
DiKey dzięki, okazuje się że chciałem jedną prostą funkcją zrobić coś co ktoś (zapewne znający się lepiej ode mnie) musiał zrobić w długim długim kodzie
Magnet, nie działa.
Magnet, nie działa.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych