Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 12klas min. Elektryk

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 flOw.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2013 17:41

Szpieg
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -10
Bronie: Famas
Dodatkowy opis: Posiada przebranie wroga.

 

Szturmowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -10
Bronie: M4A1 , Dgl
Dodatkowy opis: 1/15 z m4a1 i 1/7 z dgl.

 

Spider-Man
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie:Ak47
Dodatkowy opis: Ma line spider-mana.

Elektryk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:m4a1, smokegranade
Dodatkowy opis: Ma błyskawice, która zadaje 100+int/2 obrażeń

Sanitariusz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 20
Bronie:aug, smokegranade, flashbang
Dodatkowy opis: Posiada apteczkę, Ma 1/3 na wskrzeszenie kolegi z teamu

Jumper (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 60
Bronie:hegrenade, smokegrenade, flashbang, knife, p90
Dodatkowy opis: Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu (600%).

Admirał (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 38
Bronie:hegrenade, famas
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, 20hp orazpełen magazynek za każde zabójstwo.

Cheater (PREMIUM)
Inteligencja: -10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 40
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m4a1, flashbang, deagle, ak47
Dodatkowy opis: Ma no-recoila.

Dr. House (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -10
Bronie:sg552 + flashbang
Dodatkowy opis: Posiada 2 apteczki , jest ledwo widoczny podczas kucania z nożem (30%).

Rambo (PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:m249 (obrotówa), Shotgun m3, wszystkie granaty
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 80+int obrażeń, ma moduł odrzutowy.

Agent Specjalny 007(PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok i ubranie wroga.

 

Kapitan (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 40
Bronie: Awp , Scout , dgl
Dodatkowy opis: 1/2 Natychmiastowe zabicie z Awp/Scout.

 

Każda klasa premium ma byc na flage H


  • +
  • -
  • 0

.


#2 Max Payne

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2013 14:44

proszę 1 klasa odemnie :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daj + jeśli pomogłem!!! :D

Załączone pliki


Użytkownik Max Payne edytował ten post 31.08.2013 14:46


#3 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 31.08.2013 15:33

Poprawka Szturmowca bo Max Payne troche zle zrobil :D + masz klasy - Spider Mana nie polecam bo buguje graczy , a nad sanitariuszem pracuje , pozniej będę mial all klasy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2013 16:06

dzięki

co do spider-mana to wiem masz racje

tylko teamtu nie moglem juz edytowac a nie chcialem spamowac

klasy ktore sa jeszcze potrzebne:

Sanitariusz

Jumper (PREMIUM)

Admirał (PREMIUM)

Cheater (PREMIUM)

Dr. House (PREMIUM)

Rambo (PREMIUM)

Agent Specjalny 007(PREMIUM)


  • +
  • -
  • 0

.


#5 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 31.08.2013 16:35

Wiec tak z sanitariuszem nie pomoge bo wlacze z tym 1/3 i nie wygrywam na razie :D , a co do premek masz tu wszystkie tylko nie jestem pewien co do jumpera ( grawitacja na nozu ) testnij to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2013 18:01

Jumper sprawia to ze wszystkie klasy zwykle i premium moga tak wysoko z nozem skakac

Cheater zrob no recoila

 

a tak to spoko wszystko dziala :)


  • +
  • -
  • 0

.


#7 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 31.08.2013 18:56

Check this

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 31.08.2013 19:16

jumper sprawdz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2013 20:06

ok dziala

temat do zamkniecia


  • +
  • -
  • 0

.


#10 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.09.2013 17:38

aa zapomnialem jeszcze sanitariusza potrzebuje

 


  • +
  • -
  • 0

.


#11 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.09.2013 16:07

dobra sanitariusza mi napisal kolega

teraz potrzebuje jumpera bo roznie u niego z ta grawitacja jest na nozu i broni albo nie ma w ogole

chce zeby bylo tylko na nozu

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Jumper (PREMIUM)";
new const opis[]    = "Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu (600%).";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Jumper (PREMIUM)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public CurWeapon(id)

{

    if (is_user_connected(id))

    {

        new weapon = get_user_weapon(id)

        

        if(weapon == CSW_KNIFE)

        {

            set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);

            entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);

        }

        else

        {

            set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

            entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

        }

    }

}




public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych