Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czy client_disconnect wykona się podczas crashu serwera?


Najlepsza odpowiedź Droso , 30.08.2013 15:41

Jak wywołuje się plugin_end (w trakcie zmiany mapy) to gracze są nie są na serwerze, chyba się łączą dopiero lub nawet się może nie łączą (nie sprawdzałem).

W trakcie crasha na serwerze są gracze, ale pewnie i tak plugin_end nie złapie graczy.

 

Krótko nie zapiszesz raczej chyba, że sprawdź plugin_end z if(is_user_connected(index) || is_user_connecting(index))

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.08.2013 15:29

Szybkie pytanie - szybka odpowiedź.

 

Wiem, że podczas crashu serwera wykonuje się plugin_end, ale czy wykona się też client_disconnect?


  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.08.2013 15:32

Jak jest crash to graczy nie rozłącza, to nie, ale ręki nie dam sobie urwać, ale wiele razy logowałem wyjścia graczy i nie widziałem, żeby przy crashu były logi.


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.08.2013 15:38

To w takim wypadku funkcję, która zapisuje punkty graczy do bazy będę musiał wykonać za pomocą pętli w plugin_end, czy można inaczej?


  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.08.2013 15:41   Najlepsza odpowiedź

Jak wywołuje się plugin_end (w trakcie zmiany mapy) to gracze są nie są na serwerze, chyba się łączą dopiero lub nawet się może nie łączą (nie sprawdzałem).

W trakcie crasha na serwerze są gracze, ale pewnie i tak plugin_end nie złapie graczy.

 

Krótko nie zapiszesz raczej chyba, że sprawdź plugin_end z if(is_user_connected(index) || is_user_connecting(index))

 


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.08.2013 15:42

Najlepiej pozbyć się crash'y :)

Wydaje mi się, że jak jest crash to wszystko jest przerywane i plugin_end() się nie wykonuje.


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.08.2013 15:44

Najlepiej pozbyć się crash'y :)

Wydaje mi się, że jak jest crash to wszystko jest przerywane i plugin_end() się nie wykonuje.

 

Serwer mi się nie crashuje. Pytam tylko, bo chciałem na wszelki wypadek zabezpieczyć, ale jak się nie da to trudno ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych