Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zablokować startowe bronię


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MateoZiom

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 26.08.2013 20:42

Witam mam pytanie jak zrobić aby nie dostawało się usp,glocka oraz c4 na start KAŻDEJ RUNDY? (Aby był sam knife)

Użytkownik MateoZiom edytował ten post 26.08.2013 21:02

  • +
  • -
  • 0

#2 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.08.2013 22:34

http://amxx.pl/topic...okowanie-broni/
b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#3 Matio

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 30.08.2013 17:50

resx to blokuje kupowanie broni a nie na start...


Pomogłem więc nie badz żydem daj plusika to nie boli ;)

UserBar.png


#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.08.2013 10:35

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Usuwanie broni na spawn", "0.1", "szelbi");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnGracza", 1);
}

public SpawnGracza(id)
{
	strip_user_weapons(id);
	give_item(id, "weapon_knife");
}

Użytkownik norbi1952 edytował ten post 31.08.2013 10:37

  • +
  • -
  • 0

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.08.2013 10:57

public SpawnGracza(id)
{
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
}

zamień na

public SpawnGracza(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return HAM_IGNORED;
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
 
    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik d0naciak edytował ten post 31.08.2013 10:57

  • +
  • -
  • 0

#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2013 16:01

public SpawnGracza(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return HAM_IGNORED;
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
 
    return HAM_IGNORED;
}

zamień na:

public SpawnGracza(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return HAM_IGNORED;
    strip_user_weapons(id);
    set_pdata_int(id, 116, 0)
    give_item(id, "weapon_knife");
 
    return HAM_IGNORED;
}

Dlaczego?

Jak nie będzie set_pdata_int, to jeśli gracz w poprzedniej rundzie miał broń, to nie będzie mógł podnieść broni w tej (z ziemi)

 

+ Co do dawania noża, to według mnie można dać opóźnienie randomowe 0.1-0.3s. Dlaczego? Często po zmianie rundy z takimi pluginami gracze są wywalani z komunikatem reliabe channel overflowed


Użytkownik HubertTM edytował ten post 31.08.2013 16:02

  • +
  • -
  • 2

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych