Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na flage


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 15.08.2013 20:37

Siemka :giggle:

W załączniku daje pluginy, który zmniejsza 1/2 reloadu.

Pytanie tyczy się czy jest możliwość aby plugin był dostępny na flage, jeżeli jest taka możliwość to proszę o mały tutek.

Za pomoc daje :plus:

Z góry dzięki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 15.08.2013 21:07

tutki już są, będę taki dobrotliwy i znajde Ci odpowiednią kombinacje tutków

http://amxx.pl/topic/60353-flagi/

To powinno wystarczyć, lecz dla większej edukacji warunki dobrze znać

http://amxx.pl/topic/5396-warunki/

 

z takim arsenałem wiedzy powinieneś sobie poradzić, jeżeli nie poczytaj o pętlach i zastosuj moją

1. Przeczytaj poradnik o flagach ze zrozumieniem i przejdź do kolejnego punktu

2. Przeczytaj poradnik o warunkach ze zrozumieniem i przejdź do kolejnego punktu

3. Pomyśl co i jak masz zrobić, i przejdź do kolejnego punktu

4. Zrób co zamierzałeś, jeżeli masz z tym problemy przejdź do pkt 1.

 


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 15.08.2013 21:25

Zamieniam ten public:

public Weapon_Reload_Post(iEnt)
{    
    if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4)  )
    {
        new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
        new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
        set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
        set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
    }
}

Na ten:

public Weapon_Reload_Post(iEnt)
{    
    if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) <Nie wiem jaki znak tu postawić> get_user_flags(id) & ADMIN_BAN )
    {
        new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
        new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
        set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
        set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
    }
}

Dobrze to robię .?


  • +
  • -
  • 0

#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 15.08.2013 21:49

<Nie wiem jaki znak tu postawić> - && - jeśli obydwa warunki będą true wykonywana jest instrukcja


  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#5 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 15.08.2013 22:12

Teraz plugin wygląda tak, lecz nadal działa na wszystkich.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define RELOAD_RATIO 0.5
        
new const nazwa[]   = "Trener";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new bool:ma_klase[33];  

const NOCLIP_WPN_BS    = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
const SHOTGUNS_BS    = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014))

const m_pPlayer               = 41
const m_iId                    = 43
const m_flTimeWeaponIdle        = 48
const m_fInReload            = 54

const m_flNextAttack = 83

stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = {
    0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55,   0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50,
    2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30,   2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70,
    0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00,   2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40
}
 
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
         new szWeapon[17]
    for(new i=1; i<=CSW_P90; i++)
    {
        if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) )
        {
            if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) )
            {
                RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1)
            }
        }
    }
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public Weapon_Reload_Post(iEnt, id)
{    
    if(!ma_klase[id] && get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) )
    {
        new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
        new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
        set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
        set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
    }
}

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych