Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Dodanie premki

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 herossik

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 15.08.2013 12:58

Mógłby ktoś dodać tą klase na ADMIN_LEVEL_F

 

Z góry dzięki

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 2 //SEKUND

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma 2 sekundy niesmiertelnosci, dmg z mac10 wiekszy o 25%";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Lowicz");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
         ma_klase[id] = true;
         ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
         ma_klase[id] = false;
	 
public cod_class_skill_used(id)
{
         if(!is_user_alive(id))
           return;
        
         if(wykorzystal[id])
         {
           ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
           return;
         }
  
         wykorzystal[id] = true;
  
         set_user_godmode(id, 1);
         set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
         set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
         message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
         write_short(CZAS_GODMOD)
         message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
         if(!is_user_connected(id)) return;
  
         set_user_godmode(id, 0);
         set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
         wykorzystal[id] = false;	 
	 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}	 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 15.08.2013 20:16

Proszę bardzo:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 2 //SEKUND

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma 2 sekundy niesmiertelnosci, dmg z mac10 wiekszy o 25%";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Lowicz");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Lowicz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
   
         ma_klase[id] = true;
         ResetHUD(id);

	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
         ma_klase[id] = false;
	 
public cod_class_skill_used(id)
{
         if(!is_user_alive(id))
           return;
        
         if(wykorzystal[id])
         {
           ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
           return;
         }
  
         wykorzystal[id] = true;
  
         set_user_godmode(id, 1);
         set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
         set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
         message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
         write_short(CZAS_GODMOD)
         message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
         if(!is_user_connected(id)) return;
  
         set_user_godmode(id, 0);
         set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
         wykorzystal[id] = false;	 
	 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}	

  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych