Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wykonanie operacji na graczu, na którego aktualnie celuję



Najlepsza odpowiedź BlackPerfum , 13.08.2013 16:34

Możesz za pomocą eventu "StatusValue"

Lu w thinku gracza sprawdzać czy na kogoś nie celuje funkcją get_user_aiming

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alkohochlik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2013 16:12

Witam. Mam pewien plugin, który wykonuje operacje na graczach. Po wpisaniu odpowiedniej komendy, pojawia się menu, z którego można wybrać osobę. Następnie pojawia się kolejne menu, jaką operację wybrać. Jest to niestety trochę czasochłonne, dlatego wpadłem na pomysł, aby po wpisaniu komendy, pojawiło się bezpośrednio drugie menu, a operacja w niej wybrana dotyczyłaby gracza, na którego aktualnie celuję. Na pewno jest to możliwe, tylko w jaki sposób? Poproszę o małą podpowiedź, a resztę kodu załatwię sobie sam. :D



#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 13.08.2013 16:29

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 13.08.2013 16:34   Najlepsza odpowiedź

Możesz za pomocą eventu "StatusValue"

Lu w thinku gracza sprawdzać czy na kogoś nie celuje funkcją get_user_aiming


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#4 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2013 16:46

O, chodziło mi właśnie o funkcję get_user_aiming. :) Dzięki wielkie, łap plusa. ;) Temat można zamknąć.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych