Witam, jak zmienić w nowym codzi, aby umiejętności klas, np. puszczanie rakiet, stawianie min itp były na klawisz "X" (radio2 chyba). Perki są na "C" i jest dobrze, ale chcialbym miec obok siebie na "X" umiejętności klas. Proszę o pomoc. Szukałem po różnych tematach, ale nic konkretnego nie znalazłem, oprócz zmiany umięjętności perku..
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak zmienić klawisz funkcyjny klas (np. rakiety) na klawisz "X"
#1
Napisano 10.08.2013 15:49
#2
Napisano 10.08.2013 15:59
Jeśli umiesz przerabiać pluginy to czytaj to
Opis: Funkcja zwraca sumę binarną aktualnie naciskanych klawiszy (w praktyce jeden klawisz) Składnia: get_user_button( id ) Typ: Stock Notatki: id - index gracza Funkcja może zwrócić następuje wartości: IN_ATTACK (1<<0) // Przy ataku IN_JUMP (1<<1) // Przy skoku IN_DUCK (1<<2) // Przy kucnięciu IN_FORWARD (1<<3) // Przy chodzeniu do przodu IN_BACK (1<<4) // Przy cofaniu się IN_USE (1<<5) // Przy użyciu (+use) IN_CANCEL (1<<6) // Przy wyłączeniu (ESC) IN_LEFT (1<<7) // Przy skręcaniu w lewo (strzałka w lewo) IN_RIGHT (1<<8) // Przy skręcaniu w prawo (strzałka w prawo) IN_MOVELEFT (1<<9) // Przy chodzeniu w lewo IN_MOVERIGHT (1<<10) // Przy chodzeniu w prawo IN_ATTACK2 (1<<11) // Przy ataku drugim (zoom, alternatywny atak nożem) IN_RUN (1<<12) // Przy poruszaniu się IN_RELOAD (1<<13) // Przy przeładowaniu IN_ALT1 (1<<14) // Przy alcie (używanie alta może powodować błędy) IN_SCORE (1<<15) // Przy zaglądaniu w tabelę wyników Przykład: // Blokada rozbrajania bomby, ratowania zakładników public client_PreThink(id) if(is_user_alive(id) && get_user_button(id) & IN_USE) entity_set_int(id,EV_INT_button, get_user_button(id) & ~IN_USE);
#3
Napisano 12.08.2013 13:11
Nie rozumiem, skoro da się zrobić aby uzycie perku bylo na c, to i klasy tez powinno sie dac na c lub x
#4
Napisano 12.08.2013 13:36
register_clcmd("radio2", uzyl_klawisza_x") potem public radio2(id) { client_print(0, 3, "gracz %d nacisnal X", id) }Chyba tak.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#5
Napisano 12.08.2013 13:46
i to wystarczy? Bo cos nie dziala, chyba nie zrozumialeś tematu
#6
Napisano 12.08.2013 13:51
Chcę, zrobić, żeby użycie rakiet i min w klasie było na radio2
#7
Napisano 12.08.2013 13:54
puszczanie rakiet, stawianie min itp były na klawisz "X"Dałem Ci przykład jak to możesz zrobić, w nowym codzie jest wykorzystywana funkcja get_user_button w takiej funkcji (?) która reaguje na każdym wciśniętym klawiszu i w niej sprawdza się czy gracz wcisnął E czyli
if(get_user_button(id) & IN_USE) pusc_rakiete(id)Żeby zmienić, musisz zrobić to co ja Ci wcześniej napisałem i poprostu sprawdzić przestawić tę funkcję
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8
Napisano 12.08.2013 15:55
public radio2(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_USE)
pusc_rakiete(id)
}
Takie coś ? Bo nie rozumiem do końca.. pusc_rakiete(id) - w sma coda nie znalazlem fukncji ktora bezposrednio odpowiada za wypuszczenie rakiety..
#9
Napisano 12.08.2013 20:47
W przypadku perku można łatwo zmienić guzik, a raczej komendę poprzez jaką wywoływane jest użycie perku. A w przypadku użycia umiejętności klas należy trochę więcej się pobawić, bo tam plugin sprawdza czy emitowany jest dźwięk taki jaki emitowany jest przy naciśnięciu E, jeżeli tak to używa perku i wyłącza emitowanie.
Mianowicie, żeby zmienić komendę przy której wywołaniu zostaje wykonane użycie perku należy w linijce
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
Zmienić radio3 na dowolną komendę. Ta komenda standardowo jest zbindowana na C. Na X standardowo jest zbindowania komenda radio2, więc jak wpiszesz tam radio2, to używanie perku będzie pod X'em.
#10
Napisano 13.08.2013 10:55
Dzięki za odpowiedź Ale ja chce właśnie zmienić guzik umiejętności klas, a nie użycia perków
#11
Napisano 13.08.2013 21:34
To tak jak już wspomniałem, wymaga to większej edycji.
Ale powiedz na jaki guzik a coś zdziałamy
#12
Napisano 14.08.2013 08:37
To tak jak już wspomniałem, wymaga to większej edycji.
Ale powiedz na jaki guzik a coś zdziałamy
Witam, jak zmienić w nowym codzi, aby umiejętności klas, np. puszczanie rakiet, stawianie min itp były na klawisz "X" (radio2 chyba).
Chyba widać jaki chce guzik...
Użytkownik (Kalifta) edytował ten post 14.08.2013 08:38
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych