Witajcie mam problem z kompilacją silnika do coda nowego.
Błędy:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); cod_get_frakcja_name(cod_get_user_class(target), dzFractionName, 31); new hp = get_user_health(target); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 100, 10, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nForum.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dzFractionName, fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; cod_get_frakcja_name(cod_get_user_class(target), dzFractionName, 31); new Time[9] get_time("%H:%M:%S",Time,8) set_hudmessage(255, 100, 10, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[%s | Forum.pl]^n[Klasa : %s (%s)]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], dzFractionName, fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; }
Proszę o pomoc