Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] problem z find_ent_by_owner


Najlepsza odpowiedź sebul , 12.08.2013 11:36

http://amxx.pl/topic...er/#entry562308
To

Ale jeszcze z małą poprawką
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP)
{
new WpnId = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", idattacker);
if(WpnId && cs_get_weapon_silen(WpnId) && !random(5)) {
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)));
return HAM_HANDLED;
}
}

return HAM_IGNORED;
}

po zmianie obrażeń, zwracamy "HAM_HANDLED", taki mniej ważny szczegół, ale jednak. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.08.2013 11:36   Najlepsza odpowiedź

http://amxx.pl/topic...er/#entry562308
To

Ale jeszcze z małą poprawką
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP)
{
new WpnId = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", idattacker);
if(WpnId && cs_get_weapon_silen(WpnId) && !random(5)) {
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)));
return HAM_HANDLED;
}
}

return HAM_IGNORED;
}

po zmianie obrażeń, zwracamy "HAM_HANDLED", taki mniej ważny szczegół, ale jednak.
  • +
  • -
  • 2

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#22 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.08.2013 12:04

czyli zamiast plugin handled to ham handled?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych