Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Usuwanie martwego ciala
#2
Napisano 07.08.2013 10:09
Hmm... a można w ogóle odnaleźć ciało na mapie? Bo wydaje mi się, że nie, ale dopiero jestem początkująca.
#3
Napisano 07.08.2013 10:12
Spójrz sobie jak to zostało rozwiązane w diablomodzie
#4
Napisano 07.08.2013 15:14
za zwłoki odpowiada chyba ClCorpse ?
moze pomoze plugin wskrzeszanie.amxx by Cypis`
#5
Napisano 07.08.2013 15:31
// zmienna globalna
new const CORPSE_CLASS[] = "fake_corpse";
// rejestrujemy
register_message(get_user_msgid("ClCorpse"), "MessageClCorpse");
// nowa runda
remove_entity_name(CORPSE_CLASS);
// spawn gracza
new ent = -1;
if((ent = find_ent_by_owner(ent, CORPSE_CLASS, id)))
remove_entity(ent);
public MessageClCorpse(msgID, msgDest, msgEnt) {
new ent = create_entity("info_target");
if(!is_valid_ent(ent)) // jak się nie utworzy nasz byt ciała, to pokaże się standardowe ciało
return PLUGIN_CONTINUE;
new player_model[64], Float:player_vectors[3], player;
get_msg_arg_string(1, player_model, 63);
format(player_model, 63, "models/player/%s/%s.mdl", player_model, player_model);
player = get_msg_arg_int(12);
new Float:mins[3] = { -16.0, -16.0, -34.0 };
new Float:maxs[3] = { 16.0, 16.0, 34.0 };
if(gInfPla2[player][epd_wasducking]) { // przed samą śmiercią sprawdzać, czy gracz kuca i zapisać to do jakiejś zmiennej
mins[2] *= 0.5;
maxs[2] *= 0.5;
}
player_vectors[0] = get_msg_arg_float(5);
player_vectors[1] = get_msg_arg_float(6);
player_vectors[2] = get_msg_arg_float(7);
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, CORPSE_CLASS);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, get_msg_arg_int(9));
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, player);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, player_vectors);
entity_set_float(ent, EV_FL_frame, 9999.9);
entity_set_model(ent, player_model);
entity_set_size(ent, mins, maxs);
player_vectors[0] = get_msg_arg_int(2)/128.0;
player_vectors[1] = get_msg_arg_int(3)/128.0;
player_vectors[2] = get_msg_arg_int(4)/128.0+1.0;
entity_set_origin(ent, player_vectors);
return PLUGIN_HANDLED; // blokujemy pokazanie się standardowego ciała
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 07.08.2013 16:41
#7
Napisano 07.08.2013 17:31
set_msg_block(get_user_msgid("ClCorpse"), BLOCK_SET);
Zamiast tego wcześniejszego, a broń wystarczy usuwać po wyrzuceniu, czyli chociażby wykorzystać fakemete i "FM_SetModel", zresztą akurat na forum chyba jest plugin taki lub podobny.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 08.08.2013 09:24
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych