Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Kusza - za duże DMG


Najlepsza odpowiedź sebul , 05.08.2013 21:21

w public
 

public toucharrow(arrow, id)

 
Znajdź i zmień na mniejsze obrażenia
 
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

Jak to nie jest kod odpowiedzialny za zadawane obrażenia, znaczy nie od tych pierwszych obrażeń, zadanych dla pierwszego napotkanego gracza.

Znajdź
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")

i tutaj sobie ustalasz jak duże mają być obrażenia, czysta matematyka, więc nie będę tłumaczył. Oczywiście jakbyś nie zauważył, tam masz wykorzystane dwa cvary, czyli tak naprawdę nie musisz grzebać w kodzie, wystarczy ustawić te dwa cvary. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ElonI.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 05.08.2013 18:35

Jeśli już był taki temat, to przepraszam, ale przeglądnąłem dużą część forum i nie znalazłem tego co chciałem.

A więc, po zwiększeniu maxymalnego lvla na 10000, nie mogę ustawić tak, że jak ktoś ma 5k inteligencji, to żeby nie zabijał kuszą gracza na hita, tylko zadawał wrogowi kuszą gdzieś ok. połowę życia wroga.

Mam wgrany w Diablo fix "Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy".

Dodam, że na tym Diablo jest max 3k hp, a więc tak na raz to jest według mnie nie w porządku.

Proszę o szybką pomoc.

Pozdrawiam, ElonI.


  • +
  • -
  • 0

Moje projekty:

Diablo 10001 lvl by ElonI. [99%]

 

Masz jakieś problemy z pluginami? Napisz mi na PW, pomogę ;)


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.08.2013 19:47

w public

 

public toucharrow(arrow, id)

 

Znajdź i zmień na mniejsze obrażenia

 

entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

 


  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.08.2013 21:21   Najlepsza odpowiedź

w public
 

public toucharrow(arrow, id)

 
Znajdź i zmień na mniejsze obrażenia
 
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

Jak to nie jest kod odpowiedzialny za zadawane obrażenia, znaczy nie od tych pierwszych obrażeń, zadanych dla pierwszego napotkanego gracza.

Znajdź
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")

i tutaj sobie ustalasz jak duże mają być obrażenia, czysta matematyka, więc nie będę tłumaczył. Oczywiście jakbyś nie zauważył, tam masz wykorzystane dwa cvary, czyli tak naprawdę nie musisz grzebać w kodzie, wystarczy ustawić te dwa cvary.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych