Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

KOMPILACJA

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 felo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.08.2013 13:02

Może mi to ktos przekompilować ponieważ jak ja to robie to pisze mi , że plik nie istnieje .  Za pomoc daje +

 

 

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Dziki Fistak [Mega Premium]";
new const opis[]    = "Posiada M4,AK47 JEST NIEWIDZIALNY NA NOŻU MA PODWÓJNY SKOK ORAZ 3 RAKIETY.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];


new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


}


public plugin_precache()
{


sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");


}


public client_disconnect(id)
{


new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Dziki Fistak [Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;


}


public cod_class_skill_used(id)
{


if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}


else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;


new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];


entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);


new Ent = create_entity("info_target");


entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");


vAngle[0] *= -1.0;


entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);


entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);


VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}


}


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}


public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;


new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);




new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);


new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);


message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();


new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);


for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];


if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png[/url]


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.08.2013 13:36

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModPytania

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 05.08.2013 14:04

http://amxx.pl/kompi...dzikifistak.sma -> prawy górny róg "Kompiluj"

 

lub 

 

http://amxx.pl/kompi...dzikifistak.sma


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#4 MisiooPL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Bmst
Offline

Napisano 06.08.2013 09:53

Czy SMA masz w tym samym folderze co compiler .Jeśli nie to wrzuć sma do compilera.


  • +
  • -
  • 0

#5 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 06.08.2013 09:58

Tu masz gotowca:

 

Załączony plik  codclass_dziki_fistak.sma   4,64 KB  21 Ilość pobrań
  codclass_dziki_fistak.amxx


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych