Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Error w kompilatorze co robię źle?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flap Jack.794

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Różnie to bywa
Offline

Napisano 05.08.2013 09:41

Co zrobiłem źle że nie chce mi kompilować klasy? Robię według tego poradnika: http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/12 na natychmiastowe zabicie z AK-47.";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Użytkownik Flap Jack.794 edytował ten post 05.08.2013 09:48

  • +
  • -
  • 0

#2 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.08.2013 09:51

Chaotycznie napisane...

Używaj [.code] [./code]  bez kropek.

 

pod:

new const wytrzymalosc = 20;

Brakuje:

new bool:ma_klase[33];

Usuń

if(weapon == CSW_AK47 &amp;amp;amp;&amp;amp;amp; damage &amp;amp;gt; 20.0 &amp;amp;amp;&amp;amp;amp; random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Pod:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}    
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && !random(12) && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

 

 


  • +
  • -
  • 1

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#3 Flap Jack.794

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Różnie to bywa
Offline

Napisano 05.08.2013 09:58

Dzięki elegancko a w random nie powinno być 1,12 czy to nie przeszkadza?
  • +
  • -
  • 0

#4 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.08.2013 10:00

Jest to inaczej użyte i nie trzeba, jak dla mnie lepsza taka opcja; )


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#5 Flap Jack.794

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Różnie to bywa
Offline

Napisano 05.08.2013 10:02

okej dzięki :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych