Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Oddzielny poziom dla klas


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
8 replies to this topic

#1 Merciless

    Życzliwy

  • Użytkownik

  • Reputacja: 2
    Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Posted 05.08.2013 00:46

Witam. Mój problem polega na tym, że nie bardzo wiem jak rozdzielić poziom na różne klasy, aktualnie mam wybieranie klasy, gdy wbije poziom to idzie on na wszystkie klasy, nie na klasę na której gram. Mógłby ktoś nakierować lub dać jakiś przykład z tym?

 

Tak wygląda kod

new const Klasy[MaxKlas][] = { "----", "Pomocnik", "Pancerny", "" } 

Niżej jest dodawanie poziomu dla gracza, domyślam się, że trzeba to zrobić na pare tablic aby każda klasa miała swój oddzielny lvl, lecz nie jestem pewien

    while(ExpGracza[atakujacy] >= Poziomy[PoziomGracza[atakujacy]])
    {
        
        PoziomGracza[atakujacy] += 1
    }

W taki sposob ustalam klase dla gracza

KlasaGracza[id] = 1

Z góry dziękuje i pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

  • Reputacja: 387
    Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Posted 05.08.2013 09:09

Zapisuj (w zapisie którego używasz sql etc.) Poziom przy każdej klasie i potem go wczytaj dla konkretnej klasy.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 2
    Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Posted 05.08.2013 11:45

Czyli coś takiego ?

PoziomGracza[33][MaxKlas]
ExpGracza[33][MaxKlas]

#define MaxKlas 4
new const Klasy[MaxKlas][] = { "----", "Pomocnik", "Pancerny", "" } 

Czyli PoziomGracza[33][1] to jest klasa pomocnik, tak?
ExpGracza[33][1] będzie nabijane dla klasy pomocnik, zgadza się?

Nie bardzo to ogarniam, tutaj juz mam błędy

    #define Postacie 4

ExpGracza[attacker][Postacie] += get_pcvar_num(XP_Kill)
    
    while(ExpGracza[attacker][Postacie] >= Poziomy[PoziomGracza[attacker][Postacie]])
    {
        
        PoziomGracza[attacker][Postacie] += 1
    }

Nie bardzo wiem jak też mam to zrobić aby przy wyborze klasy pierwszej w Postacie zapisała sie liczba 1 odpowiadająca klasie i już wszystko było z tą jedynką. Może mi ktoś pomóc dokładniej?


Edited by Merciless, 05.08.2013 11:55.

  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

  • Reputacja: 387
    Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Posted 05.08.2013 19:43

Osobny poziom dla klasy... zerknij do kodu źródłowego coda.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 2
    Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Posted 05.08.2013 21:53

Tam jest tak samo zrobione jak u mnie ale w codzie lvl idzie tylko do klasy w której jesteśmy a nie do każdej, nie rozumiem


  • +
  • -
  • 0

#6 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

  • Reputacja: 387
    Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Posted 06.08.2013 09:19

A Ty chcesz żeby szedł exp do każdej?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 2
    Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Posted 06.08.2013 11:29

Do klasy w której aktualnie jestem, mam zrobione tak jak w codmodzie, autor nie rozdzielał na pare tablic np poziomu czy expa, u mnie jest tak samo i daje poziom dla każdej klasy :/


  • +
  • -
  • 0

#8 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

  • Reputacja: 387
    Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Posted 07.08.2013 05:39

Pokaż kod
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#9 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 2
    Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Posted 07.08.2013 20:42

   to jest w evencie śmierci

ExpGracza[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
 while(ExpGracza[attacker] >= Poziomy[PoziomGracza[attacker]])
    {
        
        PoziomGracza[attacker] += 1
    }

A sprawdzam poziom

PoziomGracza[id];

nazwe klasy

new const Klasy[MaxKlas][] = { "----", "Pomocnik", "Pancerny", "" } 

Klasy[KlasaGracza[id]];

  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In