Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 6 klasy min. Teleporter i Cichy komandos

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 piole00068

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2013 17:53

WItam. Mógł by ktoś zrobić 3 klasy ?

1.Ninja
Opis: Posiada 1/9 z noza PPM i LPM
Bronie: TMP , Deagle
Staty
Inta:0
HP:25
Konda:50
Wytrzymałośc:

2.Snajper
Opis:Posiada AWP 1/2 oraz 1/4 z noża PPM
Bronie: AWP , Deagle
Staty
Inta:0
HP:0
Konda:0
Wytrzymałośc:0

3.Szczesciarz
Opis:Posiada Scouta 1/2
Bronie: Scout, Famas
Staty
Inta:0
HP:5
Konda:15
Wytrzymałośc:0

4.Cichy Komandos [Super VIP] (Flaga E)
Opis: Ma 1/1 z noża PPM/LPM widoczność 38% oraz posiada ciche kroki
Bronie: Tylko knife
Staty
Inta:0
HP:25
Konda:100
Wytrzymałośc:30

5.Teleporter [VIP] (Flaga F)
Opis: Moze sie teleportowac co 10 sekund.
Bronie: MP5NAVI , USP
Staty
Inta:0
HP:10
Konda:10
Wytrzymałośc:15

6.SWAT [VIP] (Flaga F)
Opis: Posiada Tarcze i wszystkie glocki z ktorych ma 1/10
Bronie: Wszystkie glocki
Staty
Inta:0
HP:20
Konda:-5
Wytrzymałośc:0

Użytkownik piole00068 edytował ten post 03.08.2013 17:56

Znajdziesz mnie na:
b_350_20_1F6D75_1F7A7F_0E0707_000000.png

#2 aVeQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:146
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 03.08.2013 19:32

Łap Teleporter'a :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#3 piole00068

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2013 21:00

Nie chce się skomplitować :( . Nie mogę pobrać pliku .amxx .
Znajdziesz mnie na:
b_350_20_1F6D75_1F7A7F_0E0707_000000.png

#4 aVeQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:146
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 03.08.2013 22:18

Łap poprawiłem :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#5 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.08.2013 20:08

Ninja

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "1/9 z noza (PPM | LPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 5;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,9) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

 

Szczesciarz

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Szczesciarz";
new const opis[]    = "1/2 z SCOUT";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 




 


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych