←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] jak wyłapać czy gracz zmienił...


Najlepsza odpowiedź szelbi 31.07.2013 09:48

#include <amxmodx>
#include <fun>
 
public plugin_init()
{
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
 
public team_assign()
{
	static old_team[33]
	new tid
	new id = read_data(1)
	new Team[32]
	read_data(2,Team,31)	//UNASSIGNED
				//TERRORIST
				//CT
				//SPECTATOR
	if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
	else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
	else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
	else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
	
	if(old_team[id] == tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event
	
	old_team[id] = tid //zapisujemy nowy team

	if(old_team[id] == 1 || old_team[id] == 2) //jesli druzyna zmienila sie na ct lub tt to dodajemy do zycia gracza 100 punktow
	{
		set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 31.07.2013

Witam

Mam takie pytanie.

 

Jak wyłapać czy gracz zmienił team?

 

bo w CoD zmiana klasy jest tak

cod_class_changed

ale nie wiem jak to jest w przypadku teamu?

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 31.07.2013

Ogólnie zmiana drużyny

register_event("TeamInfo","funkcja","a")

Zmiana z TT na CT

register_event("TeamInfo","funkcja","a","2=TERRORIST","2=CT");

Zmiana z CT na TT

register_event("TeamInfo","funkcja","a","2=CT","2=TERRORIST");

Dzięki temu możesz przykładowo zablokować przechodzenie z jeden drużyny do drugiej.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 31.07.2013

mi chodzi jak wyłapac naraz jakos.

 

ze gdy gracz przeszedl do ct lub do tt

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 31.07.2013

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init()
{
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
 
public team_assign()
{
	static old_team[33]
	new tid
	new id = read_data(1)
	new Team[32]
	read_data(2,Team,31)	//UNASSIGNED
				//TERRORIST
				//CT
				//SPECTATOR
	if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
	else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
	else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
	else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
	
	if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE	//jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event
	
	old_team[id] = tid				//zapisujemy nowy team
	
	/*code
	
	//koniec code */
	return PLUGIN_CONTINUE 		// skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 31.07.2013


Ogólnie zmiana drużyny

register_event("TeamInfo","funkcja","a")
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 31.07.2013

a taki krotki plugin prosilbym

 

jesli gracz zmieni team to dodaje mu 100 hp

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź szelbi - zdjęcie szelbi 31.07.2013

#include <amxmodx>
#include <fun>
 
public plugin_init()
{
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
 
public team_assign()
{
	static old_team[33]
	new tid
	new id = read_data(1)
	new Team[32]
	read_data(2,Team,31)	//UNASSIGNED
				//TERRORIST
				//CT
				//SPECTATOR
	if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
	else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
	else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
	else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
	
	if(old_team[id] == tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event
	
	old_team[id] = tid //zapisujemy nowy team

	if(old_team[id] == 1 || old_team[id] == 2) //jesli druzyna zmienila sie na ct lub tt to dodajemy do zycia gracza 100 punktow
	{
		set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}
Odpowiedz
Zablokowany