Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak naprawić 1/1 z nożna (PPM)

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dredziox

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:186
Offline

Napisano 30.07.2013 14:05

Witam

Mam pytanie.

Ostatnio zrobiłem sobie klase o nazwie komandos która posiada 1/1 które nie do końca działa.

Nie działa pod tym względem iż ktoś sobie doda ileś tam pkt w wytrzymałość i już go nie mam 1/1 z noża tylko jakieś 2 bądź też 6...

I teraz mam pytanie jak mogę temu zapobiedz...

 

Szukałem lecz nie znalazłem więc piszę temat.



#2 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 30.07.2013 14:21

Oto mój kod na klasę z 1/1PPM. Działa (patrzałem na CoD fast exp, gdy gościu miał 10k w wytrzymałości)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "1/1 z kosy (PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ostatnio_prawym[33];

new bool:ma_klase[33];
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QuatZo");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez QuatZo", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Spróbuj zmienić wartości (inta, hp, wytrzymałość i kondycja) i nazwę. Skompiluj, wgraj na serwer i sprawdź, czy działa.


  • +
  • -
  • 0

#3 dredziox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:186
Offline

Napisano 31.07.2013 15:04

Nie działa.



#4 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 31.07.2013 15:28

Nie działa.

Dziwne, ponieważ u mnie na serwerze działa doskonale.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych