Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie działa moc klasy ,klasa dodatkowe dmg

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Forest94

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 30.07.2013 13:23

Witam!

Mam dwa pytania mam klasę w której mam 1/2 z HE i to nie działa.Pytanie dlaczego i jak to naprawić druga sprawa to jak to przerobić aby był większy dmg z danej broni np. +25dmg+int z deagla .A jest to zrobione tak

Spoiler

 

Druga klasa nie działa ciche chodzenie

Spoiler

          

Użytkownik Forest94 edytował ten post 30.07.2013 13:46

  • +
  • -
  • 0

#2 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 30.07.2013 13:47

Tutaj masz jasno pokazane, że masz 1/3 z HE. Zmień

 if(weapon == 1<<CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

na

 if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
 
 
Aby było 25DMG(+int) z DGL, musisz pod to:
 

 if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Wkleić to:

if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*25, 0.5, idinflictor, damagebits);

Pamiętaj, że w publikach nie możesz dawać "przedrostka" 1<<, jeżeli piszesz broń.


Użytkownik QuatZo edytował ten post 30.07.2013 13:48

  • +
  • -
  • 1

#3 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 30.07.2013 13:53

a na serwerze jest klasa 1/2 ale dzięki bo ja wszędzie dodaję z 1<<< i dlatego nie czyta pewnie tak ja ma.Jeszcze jakbyś wiedział jak naprawić ciche chodzenie :D A jak jest z dodatkowym dmg ? jak dodać aby był 25 +inteligencja jeszcze?
 


Użytkownik Forest94 edytował ten post 30.07.2013 14:00

  • +
  • -
  • 0

#4 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 30.07.2013 14:02

To drugie, to jest perk, czy klasa? Jeżeli klasa, to masz błąd. Powinno być tak:
 

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        set_user_footsteps(id, 0);
	ma_klase[id] = false;
}

Użytkownik QuatZo edytował ten post 30.07.2013 14:02

  • +
  • -
  • 1

#5 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 30.07.2013 16:58

Klasa.Zmieniłem tak ja mi podałeś.Kolejna klasa próbowałem sam ją zrobić na podstawie perku 1/4 pojawienie się u wroga ale mam mały problem.W innej klasie też nie działa 1/x z broni...nie chce kompilować

 

Usunąłem wartość_perk[33] a w jednej z linijek pojawia się

 

if(random_num(1,wartosc_perku[id]) == 1)
    {
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
        
        cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
        ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
        
        cs_set_user_team(id, team);
    }
}

cały kod

Spoiler
Prosiłbym o pomoc w dokończeniu klasy.Tak aby 1/4 na zrespienie się u wroga oraz aby posiadała ubranie wroga.

 

Jeszcze jedna klasa :D wcześniej się kompilowała teraz nie

wyskakuje błąd w tym ...CSW_HEGRANATE nie działa DMG_HEGRANATE też nie ...

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_DEAGLE&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
            if(weapon == CSW_USP&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
        if(weapon == DMG_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

całe sma

Spoiler

Użytkownik Forest94 edytował ten post 30.07.2013 17:22

  • +
  • -
  • 0

#6 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 30.07.2013 18:10

Tą drugą klasę zrób od nowa, korzystając z tego poradnika:http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/

 

 

W załączniku masz klasę Zielony Beret. Nie testowałem, aczkolwiek powinno działać.

Załączone pliki


Użytkownik QuatZo edytował ten post 30.07.2013 18:12

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych