Witam . Chciałbym się dowiedzieć jak po nacelowaniu na gracza mogę na nim operować np.pobrać jego pozycje/zmienić pozycje ale tylko wtedy gdy na niego celuje, nie na najbliższych graczy tak jak działa to find_sphere_class
@edit
Doszedłem już do tego, lecz mam następny problem, nie umiem dla gracza nadać swojej pozycji
new target,body get_user_aiming(id, target, body); // tutaj chodzi o nacelowanego gracza new Poz[2][3]; // pozycje new Float: wektorPoz[2][3]; // pozycje wektorów get_user_origin(id, Poz[0]); // tutaj pobiera moją pozycje x,y,z entity_get_vector(target, EV_VEC_origin, wektorPoz[1]); // tutaj pobiera wektor nacelowanego entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, wektorPoz[0]); // tutaj pobiera mój wektor get_user_origin(target, Poz[1]); // tutaj pobiera pozycje nacelowanego x,y,z entity_set_vector(target, EV_VEC_velocity, wektorPoz[0]); // tutaj dla nacelowanego nadaje mój wektor
Nie wiem czy dobrze podpisałem ale piszę tak jak to rozumiem. Po nacelowaniu na gracza i wpisaniu odpowiedniej komendy gracz leci w kąt , próbowałem też bez pobierania wektorów, na samych pozycjach, lecz to w ogóle nie działa.
Znalazłem jeszcze funkcje entity_set_origin, lecz do tego trzeba mieć zmienną float a takiej zmiennej nie wsadzę do get_user_origin, nie wiem też czy da się float przekonwertować na zwykłą zmienną
Użytkownik Merciless edytował ten post 29.07.2013 13:00