Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] silnik cod errory (CurWeapon)

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Rodzyn , 01.08.2013 10:01

a może tak po prostu to:

http://amxx.pl/topic...on-bez-errorow/

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.07.2013 08:55

L 07/29/2013 - 09:52:10: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 726)
L 07/29/2013 - 09:52:10: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 716)

 

o co chodzi? czasem sie tak dzieje a czasem nie

 

co tu jest zle?

 

public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_alive(id) )
        return;

    new team = get_user_team(id);

    if(team > 2)
        return;

    new bron = read_data(2);

    if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_dozwolone)))     ham_strip_weapon_short(id);

    if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
        engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");    

    UstawSzybkosc(id);
}

stock ham_strip_weapon_short(id)
{
    new szWeapon[64];
    
    get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) )
    
    new wId = get_weaponid(szWeapon);
    if(!wId) return 0;
    
    new wEnt=find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id )
    
    if(!wEnt) return 0;
    
    ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
    
    ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)
    ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
    
    set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
    
    return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.08.2013 09:28

Dodaj:

#include <engine>

Zamień cały public i stock:

public CurWeapon(id)
stock ham_strip_weapon_short(id)

Na:

public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    
    new team = get_user_team(id);
    
    if(team > 2)
        return;
    
    new bron = read_data(2);
    
    new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
    
    if(!(1<<bron & bronie))
    {
        new param[2];
        param[0] = id;
        param[1] = bron;
        set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
    }
    
    if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
        engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");    
    
    UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
    if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
    {
        get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
        ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
    }
}
 

Jeśli edytowałeś, masz zedytowanego:

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])

To zamień całego na:

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
    if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
    new wId = get_weaponid(weapon)
    if(!wId) return 0
    new wEnt
    while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
    if(!wEnt) return 0
    
    if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
    
    if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
    ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
    
    set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
    return 1
}

 

Done ; 3

 

 


  • +
  • -
  • 1

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.08.2013 09:40

SUPER.

 

ale czym sie to rozni?

Co zmieniłeś? I co było źle?

 

 

EDIT:

 

przy kompilacji undefined symbol weaponname

        get_weaponname(param[1], weaponname, 21);

Użytkownik Lolunio edytował ten post 01.08.2013 09:44

  • +
  • -
  • 0

#4 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 01.08.2013 10:01   Najlepsza odpowiedź

a może tak po prostu to:

http://amxx.pl/topic...on-bez-errorow/


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych