Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

silnik jak dodać wszystko w staty

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 DiXoN123

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2013 12:44

witam! tak jak w temacie w tym pisze dodalem o tam to zle 

new const co_ile[] = { 1, 10, 50, 100, 200, -1,wszystko} // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];

 

to mam tak

 

 

new const co_ile[] = { 1, 10, 50, 100, 200, -1} // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];
 to moge odac 1,10,50,100,20,-1  co zrobic aby doddać wszystko  w jedną statystyke robilem to z tego poradnika 

http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/



#2 DiXoN123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2013 13:40

tu silnik sma

Załączone pliki



#3 DiXoN123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2013 14:41

@ ref



#4 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 28.07.2013 15:18


A dla tych, którzy chcą dodawanie wszystkiego w daną statystykę: zmieniamy:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 }
Na:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24, -1 }
Zmieniamy funkcję PrzydzielPunkty na:
public PrzydzielPunkty(id)

{

new szybkosc[60];

new inteligencja[65];

new zdrowie[60];

new wytrzymalosc[60];

new kondycja[60];

new tytul[25];



if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");

else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);

format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));

format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));

format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));

format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));

format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);

new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");

menu_additem(menu, szybkosc);

menu_addblank(menu, 0);

menu_additem(menu, inteligencja);

menu_additem(menu, zdrowie);

menu_additem(menu, wytrzymalosc);

menu_additem(menu, kondycja);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);

menu_display(id, menu);

}
A funkcję PrzydzielPunkty_Handler na:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");



if(item == MENU_EXIT) {

menu_destroy(menu);

return PLUGIN_CONTINUE;

}



if(punkty_gracza[id] < 1)

return PLUGIN_CONTINUE;



new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

new ilosc;

if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)

ilosc = punkty_gracza[id];

else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]



switch(item) {

case 0: {

if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;

else szybkosc_rozdania[id] = 0;

}

case 1: {

if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {

if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])

ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];

inteligencja_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;

} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}

case 2: {

if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {

if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])

ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];

zdrowie_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;

} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");

}

case 3: {

if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {

if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])

ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];

wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;

} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}

case 4: {

if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {

if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])

ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];

kondycja_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;

} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");

}

}



if(punkty_gracza[id] > 0)

PrzydzielPunkty(id);



return PLUGIN_CONTINUE;

}
Powyższych kodów nie testowałem, ale myślę, że będą działać.

Użytkownik QuatZo edytował ten post 28.07.2013 15:19

  • +
  • -
  • 0

#5 DiXoN123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2013 15:26

jak nie widac to mam tak



#6 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 28.07.2013 15:28

jak nie widac to mam tak

W Twoim drugie temacie zrobiłem, powinno działać, lecz nie jestem pewien.


  • +
  • -
  • 0

#7 Tamagotchi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Gdzieś
Offline

Napisano 28.07.2013 15:32

tu masz opisane wszystko jak http://amxx.pl/topic...anie-statystyk/  tylko kod trzeba połączyć z tym co masz u siebie


  • +
  • -
  • 0

#8 DiXoN123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2013 16:05

ale to jest ze bendziesz mial 10 stron i trzeba dodawac a tak 1 linijka co zrobic







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych