Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak wgrać własne dźwięki, m.in. levelup, start?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 27.07.2013 15:47

Witajcie.

 

Mam pytanie odnośnie wgrywania muzyki na CoD'a od QTM_Peyote (chyba dobrze napisałem). Jak wgrać własne dźwięki zdobywania poziomu, rozpoczęcia rundy i wyboru statystyk? Znalazłem na internecie, że trzeba zmienić wszystko dotyczące muzyki w QTM_CodMod (Edycja --> Zamień --> levelup na poziom), lecz to nie działa. Wchodząc na serwer, dźwięki się pobierają, lecz nie działają poprawnie. Są to dźwięki w formacie *.wav z takimi danymi:

 

  • 16bit (CD)
  • 8kHz
  • 1 channel (mono)
  • Format: *.wav

Konwertowałem te dźwięki z mp3 na wav za pomocą programu dBpoweramp Music Converter, ale muszę coś źle robić.

 

Przechodząc do sedna sprawy: Wie ktoś, jak dobrze wgrać te dźwięki tak, aby były słyszalne podczas gry? Jakie ustawienia mają być podczas konwertowania?

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 27.07.2013 16:43

public plugin_precache()
{    
    precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}

To jest funkcja odpowiedzialna za pobieranie plików w tym wypadku dźwięków, dodaj tutaj swoje dźwięki i zamień stare ścieżki do dźwięków na nowe które chcesz i powinno być wszystko ok :)


  • +
  • -
  • 1

angel-little.png


#3 QuatZo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 27.07.2013 17:01

public plugin_precache()
{    
    precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}

To jest funkcja odpowiedzialna za pobieranie plików w tym wypadku dźwięków, dodaj tutaj swoje dźwięki i zamień stare ścieżki do dźwięków na nowe które chcesz i powinno być wszystko ok :)

Niestety, to mi wymusza pobieranie tych plików, lecz nie załączą ich, gdy zdobywam lvl, czy mam nową rundę. Dodatkowo, usunąłem standardowe dźwięki z CoD'a, lecz nadal są (kompilowałem, wgrałem i serwer zrestartowałem).


Użytkownik QuatZo edytował ten post 27.07.2013 17:03

  • +
  • -
  • 0

#4 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 27.07.2013 17:09

A jak odpalasz dźwięk? Domyślnie jest tak:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Pokaz swoją linijkę ;)


  • +
  • -
  • 1

angel-little.png


#5 QuatZo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 27.07.2013 17:17

A jak odpalasz dźwięk? Domyślnie jest tak:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Pokaz swoją linijkę ;)


Tak:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Może problem tkwi w tym, że jak zmieniałem wszystkie te nazwy, to mogłem coś ominąć? Jedno z nich, to:

case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");

Wcześniej zmieniałem tam tak, jak miało być, ale też nie działało :( Używałem nawet tej zamiany w PAWN Studio, aby automatycznie wszystko pozamieniał, ale też nie działało.


Użytkownik QuatZo edytował ten post 27.07.2013 17:17

  • +
  • -
  • 0

#6 QuatZo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 29.07.2013 09:24

@Ref


  • +
  • -
  • 0

#7 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 29.07.2013 17:06

Mówisz że masz case z dźwiękami a czy masz jakiegoś switcha żeby wybrać jeden z dźwięków?


  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#8 dredziox

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:186
Offline

Napisano 29.07.2013 17:37

Miałem podobny problem.

Musisz zmienić nazwe pliku z start.wav przykładowo na start2.wav to samo w .sma i wtedy powinno być okey.



#9 QuatZo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 30.07.2013 12:32

Mówisz że masz case z dźwiękami a czy masz jakiegoś switcha żeby wybrać jeden z dźwięków?

Nie rozumiem, jakiego switcha? Ja się dopiero uczę podstaw.

 

Miałem podobny problem.

Musisz zmienić nazwe pliku z start.wav przykładowo na start2.wav to samo w .sma i wtedy powinno być okey.

Robiłem tak, nawet własne nazwy wpisywałem, wgrywałem na serwer, ale i tak były standardowe dźwięki (pomimo usunięcia ich).


  • +
  • -
  • 0

#10 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 30.07.2013 17:18

Skoro masz:

case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");

To powinieneś mieć jakiś switch przed tym żeby wybrać jeden z dźwięków np.[

switch(random_num(1,2)) {
        case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
        case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
    }

Ten kod wybierze jeden z dwóch dźwięków do odegrania, jak pewnie zauważyłeś losowy dźwięk ;P


  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#11 QuatZo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 30.07.2013 18:01

Skoro masz:

case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");

To powinieneś mieć jakiś switch przed tym żeby wybrać jeden z dźwięków np.[

switch(random_num(1,2)) {
        case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
        case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
    }

Ten kod wybierze jeden z dwóch dźwięków do odegrania, jak pewnie zauważyłeś losowy dźwięk ;P

Tak, mam to, lecz ja podmieniałem wszystkie cztery dźwięki, czyli jeden powinien być, a tam i tak same standardowe lecą :(


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych