przed
new iOrigin[3];
dodaj
if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_fal[id]--;
a potem już wyjaśniłem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.09.2013 18:58
przed
new iOrigin[3];
dodaj
if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_fal[id]--;
a potem już wyjaśniłem
Napisano 07.09.2013 19:03
no ok a jak wybiore 2 fale to jak zrobic zeby mozna bylo uzyc co 10 sek??
nie wiem czy o to chodzilo ale tak zrobilem i tam ustawilem 2 fale na runde.
if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_fal[id]--; new origin[3], dist = 300 get_user_origin(id, origin) ...
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 19:06
Napisano 07.09.2013 19:49
pod define
dodajesz
new g_Time[33];
potem przed tą swoją mocą fala
public client_authorized(id){ g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor);}
i potem przed tym co if ilosc fal dodajesz
if(floatround(get_gametime(),floatround_floor)-g_Time[id]>=10){
a pod koniec funkcji " przed } " dodajesz
g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor); } else client_print(id,print_chat,"Poczekaj jeszcze %d sekund", 10-floatround(get_gametime(),floatround_floor)+g_Time[id]);
Użytkownik mastah7991 edytował ten post 07.09.2013 19:50
Napisano 08.09.2013 09:43
ok jest super dziala Dzięki.
Ale czy mozna to jakos zmodyfikowac ? np ze ten okrąg ma stałą szerokość. I nie rozszerza się tylko np powieksza sie width?
Chodzi mi o to ze np na poczatek width 10 a na koniec czasu tego "spella" width 60. To ten spell tak będzie się animował?
ps.
uzywam go i powstaje okrag o szerokosci = np 300 i to jest stala a zmienia sie tylko width nie dist. Gdzie to moge zmienic?
bo na start dist = 0 a na koniec czaru dist =300.
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 08.09.2013 09:51
Napisano 08.09.2013 10:34
nie wiem czy to jest możliwe ( wiem o jaki efekt ci biega ) ale nigdy się z tym nie spotkałem jak coś to potem dopisze / edytuje ( jak szybko coś znajdę )
Napisano 08.09.2013 10:36
nie wiem zabardzo co i jak bo tamtych write_coord nie mam opisanych i probowalem zamiast + dist dac + width i tam zmienic np width = 70
Napisano 08.09.2013 10:41
co do operacji na spritach (chyba tak to się pisze ;x ) też dużo nie wiem
jedyne co mi przychodzi do głowy w tej chwili to zrobienie nowego spritu z animacją tzw tak jak ty mówisz taka fala spod ziemi i dodanie tego
tez nie jestem pewien czy taka opcja zadziała ;x
Napisano 08.09.2013 10:44
ej a wiedzialbys jak zrobic takie sprite "strzałka w dol" nad butelką z itemem?
Napisano 08.09.2013 10:55
wszystko da się zrobić tylko chwilę to zajmuje
napisz może nowy temat czy coś bo nie ma co tu spamować może ktoś rozwiąże twój problem z tą falą
Napisano 08.09.2013 11:00
bo ja tez szukalem na roznych forach na obcojezycznych nawet ale nie znalazlem, ale bedzie ok, zmienie po prostu sprite do tej fali i juz bedzie innaczej wygladal
Napisano 08.09.2013 11:06
chyba coś znalazłem
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(21); // TE_BEAMCYLINDER write_coord(origin[0]); // start X write_coord(origin[1]); // start Y write_coord(origin[2]); // start Z write_coord(origin[0]); // something X write_coord(origin[1]); // something Y write_coord(origin[2] + 385); // something Z write_short(exploSpr); // sprite write_byte(0); // startframe write_byte(0); // framerate write_byte(4); // life write_byte(60); // width write_byte(0); // noise write_byte(FROST_R); // red write_byte(FROST_G); // green write_byte(FROST_B); // blue write_byte(100); // brightness write_byte(0); // speed message_end();
postaraj się zmienić te something X i Y może to coś da
Napisano 08.09.2013 11:19
ej Dzięki stary.
Weź mi jescze pomóż z wyciągnięciem firebala. bo mam takie problemy bo tez chcialbym zrobic do niego binda i funkcje osobna.
to z tym sprite nad butelka zrobie nowy temat.
jeszcze cos: czy tej fali maga uzyc tylko mag i mnich? bo takie cos zrobilem.
public zwyklafala(id) { if (player_class[id] == Mag && is_user_alive(id) || (player_class[id] == Mnich && is_user_alive(id))) { if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_fal[id]--; new origin[3], dist = 300 get_user_origin(id, origin) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2]) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2] + dist) write_short( sprite_white ) write_byte( 0 ) // startframe write_byte( 0 ) // framerate write_byte( 6 ) // life write_byte( 60 ) // width write_byte( 0 ) // noise write_byte( 130 ) //kolor rgb write_byte( 0 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //kolor rgb write_byte( 150 ) //brightness write_byte( 0 ) // speed message_end() new entlist[33], Float:forigin[3], Float:damage = 30.0 IVecFVec( origin, forigin ); new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) == get_user_team(id)) continue; if (is_user_alive(pid)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage, 1); } return PLUGIN_HANDLED; } }
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 08.09.2013 11:31
Napisano 08.09.2013 12:42
jak możesz to podaj plugin z kulą ognia ;x
Napisano 08.09.2013 13:01
public item_fireball(id) { if (fired[id] > 0) { hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_HANDLED } if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1) { fired[id] = 1 new Float:vOrigin[3] new fEntity entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin) fEntity = create_entity("info_target") entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl") // raze fireball entity_set_origin(fEntity, vOrigin) entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64) entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball") entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5) entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id) //Send forward new Float:fl_iNewVelocity[3] VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity) entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity) message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(22) write_short(fEntity) write_short(sprite_beam) write_byte(45) write_byte(6) write_byte(0) write_byte(200) write_byte(255) write_byte(25) message_end() } return PLUGIN_HANDLED }
fajnie by bylo na bind i zeby speed zwiekszysc bo ja tu nie widze ile to hp zabiera
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 08.09.2013 13:02
Napisano 08.09.2013 13:20
Ja mam diablo tj. by Onyke i tam podczas wyboru klasy dodalem binda
case 6: { set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.32, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_dhudmessage(id, "Opis klasy znajdziesz pod /klasy") // dhud raze KlasaSound(id) c_redirect[id]=3 client_cmd(id, "bind z zwyklafala"); player_class[id] = Ninja LoadXP(id, player_class[id]) }
dlaczego nie binduje tej osobie klawisza gdy wybierze tą klase?
Napisano 08.09.2013 14:32
probowalem tez
client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"zwyklafala^"")
w init mam tak:
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych