Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czar - fala uderzeniowadiablo mod by onyke

diablo mod by onyke

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#21 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 18:58

przed

new iOrigin[3];

dodaj

if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
        
    ilosc_fal[id]--;

a potem już wyjaśniłem ^^


  • +
  • -
  • 1

#22 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 19:03

no ok a jak wybiore 2 fale to jak zrobic zeby mozna bylo uzyc co 10 sek??

 

 

nie wiem czy o to chodzilo ale tak zrobilem :D i tam ustawilem 2 fale na runde.

if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id))
      
	  return PLUGIN_CONTINUE
	  
      ilosc_fal[id]--;
      new origin[3], dist = 300
      get_user_origin(id, origin)
      ...

Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 19:06

  • +
  • -
  • 0

#23 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 19:49

pod define 

dodajesz

new g_Time[33];

potem przed tą swoją mocą fala

public client_authorized(id){

	g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor);}

i potem przed tym co if ilosc fal dodajesz

if(floatround(get_gametime(),floatround_floor)-g_Time[id]>=10){

a pod koniec funkcji " przed } " dodajesz

g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor);

	} else client_print(id,print_chat,"Poczekaj jeszcze %d sekund", 10-floatround(get_gametime(),floatround_floor)+g_Time[id]);

Użytkownik mastah7991 edytował ten post 07.09.2013 19:50

  • +
  • -
  • 1

#24 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 09:43

ok jest super dziala Dzięki.

Ale czy mozna to jakos zmodyfikowac ? :D np ze ten okrąg ma stałą szerokość. I nie rozszerza się tylko np powieksza sie width?

Chodzi mi o to ze np na poczatek width 10 a na koniec czasu tego "spella"  width 60. To ten spell tak będzie się animował? 

 

 

ps.

uzywam go i powstaje okrag o szerokosci = np 300 i to jest stala a zmienia sie tylko width nie dist. Gdzie to moge zmienic?

bo na start dist = 0 a na koniec czaru dist =300.


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 08.09.2013 09:51

  • +
  • -
  • 0

#25 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 10:34

nie wiem czy to jest możliwe ( wiem o jaki efekt ci biega ) ale nigdy się z tym nie spotkałem jak coś to potem dopisze / edytuje ( jak szybko coś znajdę :) )


  • +
  • -
  • 0

#26 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 10:36

nie wiem zabardzo co i jak bo tamtych write_coord nie mam opisanych i probowalem zamiast + dist dac + width i tam zmienic np width = 70 :D


  • +
  • -
  • 0

#27 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 10:41

co do operacji na spritach (chyba tak to się pisze ;x ) też dużo nie wiem 

jedyne co mi przychodzi do głowy w tej chwili to zrobienie nowego spritu z animacją tzw tak jak ty mówisz taka fala spod ziemi ^^ i dodanie tego 

 

tez nie jestem pewien czy taka opcja zadziała ;x 


  • +
  • -
  • 0

#28 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 10:44

ej a wiedzialbys jak zrobic takie sprite "strzałka w dol" nad butelką z itemem? 


  • +
  • -
  • 0

#29 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 10:55

wszystko da się zrobić :) tylko chwilę to zajmuje 

napisz może nowy temat czy coś bo nie ma co tu spamować może ktoś rozwiąże twój problem z tą falą :)


  • +
  • -
  • 0

#30 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 11:00

bo ja tez szukalem na roznych forach na obcojezycznych nawet ale nie znalazlem, ale bedzie ok, zmienie po prostu sprite do tej fali i juz bedzie innaczej wygladal :D


  • +
  • -
  • 0

#31 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 11:06

chyba coś znalazłem :)

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);

	write_byte(21); // TE_BEAMCYLINDER

	write_coord(origin[0]); // start X

	write_coord(origin[1]); // start Y

	write_coord(origin[2]); // start Z

	write_coord(origin[0]); // something X

	write_coord(origin[1]); // something Y

	write_coord(origin[2] + 385); // something Z

	write_short(exploSpr); // sprite

	write_byte(0); // startframe

	write_byte(0); // framerate

	write_byte(4); // life

	write_byte(60); // width

	write_byte(0); // noise

	write_byte(FROST_R); // red

	write_byte(FROST_G); // green

	write_byte(FROST_B); // blue

	write_byte(100); // brightness

	write_byte(0); // speed

	message_end();

postaraj się zmienić te something X i Y może to coś da :) 


  • +
  • -
  • 1

#32 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 11:19

ej Dzięki stary.
Weź mi jescze pomóż z wyciągnięciem firebala. bo mam takie problemy bo tez chcialbym zrobic do niego binda i funkcje osobna.

to z tym sprite nad butelka zrobie nowy temat. 

 

jeszcze cos: czy tej fali maga uzyc tylko mag i mnich? bo takie cos zrobilem.
 


public zwyklafala(id)
{

if (player_class[id] == Mag && is_user_alive(id) || (player_class[id] == Mnich && is_user_alive(id))) {

    if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id))
      
	  return PLUGIN_CONTINUE
	  
      ilosc_fal[id]--;
      new origin[3], dist = 300
      get_user_origin(id, origin)
      
      message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin )
      write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
      write_coord( origin[0])
      write_coord( origin[1])
      write_coord( origin[2])
      write_coord( origin[0])
      write_coord( origin[1])
      write_coord( origin[2] + dist)
      write_short( sprite_white )
      write_byte( 0 ) // startframe
      write_byte( 0 ) // framerate
      write_byte( 6 ) // life
      write_byte( 60 ) // width
      write_byte( 0 ) // noise 
      write_byte( 130 ) //kolor rgb
      write_byte( 0 ) //kolor rgb
      write_byte( 255 ) //kolor rgb
      write_byte( 150 ) //brightness
      write_byte( 0 ) // speed
      message_end()
      
      new entlist[33], Float:forigin[3], Float:damage = 30.0
      IVecFVec( origin, forigin );
      new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
      
      for (new i=0; i < numfound; i++)
      { 
      new pid = entlist[i]; 
      
      if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
      continue;
      
      if (is_user_alive(pid)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage, 1);
      }
      
    return PLUGIN_HANDLED;
}
}


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 08.09.2013 11:31

  • +
  • -
  • 0

#33 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 12:42

jak możesz to podaj plugin z kulą ognia ;x

 


  • +
  • -
  • 0

#34 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 13:01

public item_fireball(id)

{

	if (fired[id] > 0)

	{

		hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")

		return PLUGIN_HANDLED

	}

	

	if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)

	{

		fired[id] = 1

		new Float:vOrigin[3]

		new fEntity

		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)

		fEntity = create_entity("info_target")

		entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")  // raze fireball

		entity_set_origin(fEntity, vOrigin)

		entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)

		entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")

		entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)

		entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)

		entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)

		

		

		

		//Send forward

		new Float:fl_iNewVelocity[3]

		VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)

		entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

		

		

		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 

		write_byte(22) 

		write_short(fEntity) 

		write_short(sprite_beam) 

		write_byte(45) 

		write_byte(6) 

		write_byte(0) 

		write_byte(200) 

		write_byte(255) 

		write_byte(25)

		message_end() 

	}	

	return PLUGIN_HANDLED

}

fajnie by bylo na bind i zeby speed zwiekszysc bo ja tu nie widze ile to hp zabiera


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 08.09.2013 13:02

  • +
  • -
  • 0

#35 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 13:20

Ja mam diablo tj. by Onyke i tam podczas wyboru klasy dodalem binda 

    case 6: 

    {       
	set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.32, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)

        show_dhudmessage(id, "Opis klasy znajdziesz pod /klasy")   // dhud raze

	KlasaSound(id)

	c_redirect[id]=3

	client_cmd(id, "bind z zwyklafala");

        player_class[id] = Ninja

        LoadXP(id, player_class[id])

    }

dlaczego nie binduje tej osobie klawisza gdy wybierze tą klase?


  • +
  • -
  • 0

#36 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2013 14:32

probowalem tez        

 

 

client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"zwyklafala^"")

 

w init mam tak: 

 

 

register_concmd("zwyklafala", "zwyklafala")  // czar :D
 
prosilbym o pomoc z tym bindem :( 
 
 

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych