Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Wyciągnięcie nickówArray, trie itp...

wyciagniecie nickow trie array

Best Answer GwynBleidD , 24.07.2013 18:17

No więc tak: żeby wydobyć coś z Trie, potrzeba klucza, czyli nazwy pola... Zrób obok trie dodatkowo Array i przechowuj w nim nicki podobnie jak w Trie, po Arrayu już możesz bezproblemowo iterować :)

Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

  • Reputacja: 1,291
    Godlike

  • Postów:2,371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Posted 15.07.2013 11:21

Więc mam gangi, dodałem usuwanie graczy offline z gangu za pomocą nicku analogicznie do usuwania ich jakby byli online, jednak jak wyciągnąć listę graczy w naszym gangu np. do motd?

 

Usuwanie graczy za pomocą nicku pomoże wam zrozumieć jak wyglądają ten gangi w zapisie.

 
public odczytaj2(id){ 
if(getStatus(id, g_iGang[id]) == STATUS_LEADER){
new text[32];
read_argv(1, text, 31);
 
new player = cmd_target(id, text, CMDTARGET_ALLOW_SELF)
 
if(is_user_connected(player))
{
ColorChat(id, RED, "NIEPOWODZENIE! Powod: Mozesz usuwac tylko graczy niepolaczonych!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new aData[ GangInfo ];
ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );
 
new bool:jest = TrieKeyExists(aData[GangMembers], text);
 
if(jest){
TrieDeleteKey( aData[ GangMembers ], text );
aData[ NumMembers ]--;
ArraySetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );
sqlv_remove_ex( g_hVault, text, aData[ GangName ] ); 
ColorChat(id, RED, "POWODZENIE!^1 Wszystko poszlo dobrze :)");
} 
else
ColorChat(id, RED, "NIEPOWODZENIE!^1 W twoim gangu nie ma: %s", text);
 
 
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

reszta we wklejce ...


Edited by HubertTM, 15.07.2013 11:23.

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 1,869
    Godlike

  • Postów:3,066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Posted 16.07.2013 20:03

Hmm, przelecieć pętlą po trie? ;>


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

  • Reputacja: 1,291
    Godlike

  • Postów:2,371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Posted 24.07.2013 14:48

Odświeżając temat, nie wiem jak to zrobić xD.

Chcę usuwać graczy niepołączonych więc po id nie pobiorę, po prostu nie mam żadnego info o nich chodzi o wyciągnięcie z.

Trie:GangMembers

 

Da się tak?


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 1,869
    Godlike

  • Postów:3,066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Posted 24.07.2013 18:17   Best Answer

No więc tak: żeby wydobyć coś z Trie, potrzeba klucza, czyli nazwy pola... Zrób obok trie dodatkowo Array i przechowuj w nim nicki podobnie jak w Trie, po Arrayu już możesz bezproblemowo iterować :)


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In