Logujesz sie do pukawki --> Twoje serwery --> Serwer --> Zakladka FASTDL
Link ktory tam jest wklejasz do serwer.cfg, klikasz Utowrz FastDL, resujesz serwer i cieszysz sie fast Downloadem.
Z tego co pamietam to po kazdym dodaniu map/modeli/dzwikow trzeba kliknac utworz fastDL i tyle
Gdzie i jak wgrywać pliki
Adres serwera FastDL zawsze odpowiada katalogowi, w którym umieszczamy pliki.
Przykładowo dla serwera FastDL dołączanego do serwerów w Pukawce:
Adres: http://XXXXXX.nodeNR.pukawka.pl odnosi się do katalogu www
Czyli: http://XXXXXX.nodeNR.pukawka.pl = www
Aktywowaliśmy lub posiadamy serwer FastDL. Zatem wchodzimy do katalogu, który mu odpowiada. Jeżeli katalog nie istnieje - tworzymy go. W przypadku serwera FastDL w Pukawce jest to katalog www, znajdujący się bezpośrednio na FTP (w pierwszym/głównym katalogu).
Przykład dla serwera Counter-Strike 1.6 (analogicznie dla serwerów CS:Source i innych na silniku HLDS oraz SRCDS)
Będąc w katalogu serwera FastDL (w naszym przykładzie jest to katalog www) tworzymy wszystkie podfoldery, które odpowiadają serwerowi gry.
W przypadku serwerów Counter-Strike 1.6 katalogiem gry jest cstrike. Zatem podobnie jak w cstrike również w katalogu www tworzymy katalogi, w których będziemy umieszczać poszczególne pliki, czyli maps, models, sprites, sound itd.
Przykładowo:
/www/maps
/www/models
/www/sound
/www/sprites
Powiedzmy, że chcemy zainstalować na serwerze mapę cs_pukawka, które składa się z trzech plików:
maps/cs_pukawka.bsp
sound/misc/cs_pukawka.wav
models/player/misc/cs_pukawka.mdl
Jeżeli nie korzystamy z funkcji tworzenia FastDL i chcemy sami wgrywać pliki na FastDL musimy wgrać pliki mapy do odpowiednich katalogów i podkatalogów cstrike oraz FastDL.
Zatem wgrywamy pliki zarówno do katalogu cstrike i www, zachowując ich strukturę.
/cstrike/maps/cs_pukawka.bsp
/cstrike/sound/misc/cs_pukawka.wav
/cstrike/models/player/misc/cs_pukawka.mdl
/www/maps/cs_pukawka.bsp
/www/sound/misc/cs_pukawka.wav
/www/models/player/misc/cs_pukawka.mdl
Jak widać katalog www jest odzwierciedleniem katalogu cstrike. I tak należy rozumieć FastDL.
tu masz jeszcze instrukcje z Pukawki, nie jest trudna. Sprawdz w Twoim linku czy po kliknieciu na niego masz : Serwer FastDL ID: XXXXX działa prawidłowo.
Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 10.07.2013 17:39