Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Lustrzane odbicie (Piorun)


Best Answer BlackPerfum , 06.07.2013 22:25

Tak to będzie wyglądać:



puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa))	change_health(id, -dmg, ofiara, "knife")
	else	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")

	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę

Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 21
    Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Posted 06.07.2013 19:10

Siemka,mam pytanie jak można zrobić lustrzane odbicie piorunu? Wyjaśnienie: Gracz "A" strzela piorunem w gracza "B" on ma klase "XXX" która obija ten piorun i gracz "A" nim dostaje zamiast gracz "B" :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 708
    Guru

  • Postów:2,178
Offline

Posted 06.07.2013 20:24

Tam gdzieś w kodzie pluginu dodaj warunek, że jeśli ofiara==klasaXXX to nie dostaje dmg. Tam też dajesz, że piorun trafia w attackera.
Nie wiem jak to opisać.
Jak nie zrozumiałeś to podaj publici od funkcji piorunów.
  • +
  • -
  • 1

#3 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 21
    Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Posted 06.07.2013 20:53

puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")
	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

  • Reputacja: 459
    Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Posted 06.07.2013 22:25   Best Answer

Tak to będzie wyglądać:



puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa))	change_health(id, -dmg, ofiara, "knife")
	else	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")

	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę


Edited by BlackPerfum, 06.07.2013 22:26.

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In