BoostStats(id,amount)ale też nie działa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Dodatkowe punkty Statystyk
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum , 06.07.2013 16:11
Nie wiem jakim ty sposobem wczytujesz questy (bo można to zrobić różnie). Podczas wczytywania questów dodaj warunek jeśli wykona się tego lub jakiegoś tam questa to ma się wykonać "BoostStats(id,X)" oczywiście X podmieniasz. W funkcji "savexpcom" nad "SaveXP(id)" robisz warunek jeśli wykona się tego lub jakiegoś tam questa to ma się wykonać "SubtractStats(id,X)" a pod "SaveXP(id)" dajesz "BoostStats(id,X)" także pod takim samym warunkiem. Lecimy dalej w funkcji "ResetHUD" pod "SubtractStats(id,player_b_extrastats[id])" dodajesz "SubtractStats(id,X)" oczywiście w warunku jeżeli się wykona tego lub jakieś questa. Następnie pod "BoostStats(id,player_b_extrastats[id])" dodajesz "BoostStats(id,X)" także pod tym samym warunkiem.
Przejdź do postu#1
Napisano 06.07.2013 13:51
#2
Napisano 06.07.2013 14:03
Jakie masz diablo a najlepiej podeślij plik .sma to pomogę.
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#3
Napisano 06.07.2013 14:11
#4
Napisano 06.07.2013 15:03
Heh bez pliku .sma mogę tylko i wyłącznie się domyślać gdzie popełniłeś błąd. Użycie "BoostStats" nic ci nie da bo to może i dodaje do statystyk ale resetuje się z każdym przedmiotem tzn. to służy jako moc przedmiotów. Moje pytanie do ciebie chcesz aby nagroda za questa była np. 5 do zwinności czy 5 do wszystkich statystyk ?
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#5
Napisano 06.07.2013 15:05
EDIT:
Zrobiłem drugie "Boost2Stats" i mam w "ResetHUD","savexpcom" i w "reset_skill"
Użytkownik Indoor edytował ten post 06.07.2013 15:07
#6
Napisano 06.07.2013 15:35
Na co masz zapis questów?
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#7
Napisano 06.07.2013 15:45
#8
Napisano 06.07.2013 16:11 Najlepsza odpowiedź
Nie wiem jakim ty sposobem wczytujesz questy (bo można to zrobić różnie). Podczas wczytywania questów dodaj warunek jeśli wykona się tego lub jakiegoś tam questa to ma się wykonać "BoostStats(id,X)" oczywiście X podmieniasz. W funkcji "savexpcom" nad "SaveXP(id)" robisz warunek jeśli wykona się tego lub jakiegoś tam questa to ma się wykonać "SubtractStats(id,X)" a pod "SaveXP(id)" dajesz "BoostStats(id,X)" także pod takim samym warunkiem. Lecimy dalej w funkcji "ResetHUD" pod "SubtractStats(id,player_b_extrastats[id])" dodajesz "SubtractStats(id,X)" oczywiście w warunku jeżeli się wykona tego lub jakieś questa. Następnie pod "BoostStats(id,player_b_extrastats[id])" dodajesz "BoostStats(id,X)" także pod tym samym warunkiem.
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#9
Napisano 06.07.2013 16:29
#10
Napisano 06.07.2013 17:26
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych