Łap
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Hud Frags Death"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Biscuit"
new maxplayers
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
maxplayers = get_maxplayers()
set_task(1.0,"ShowHud",0,"",0,"b")
}
public ShowHud()
{
for(new i = 1 ; i <= maxplayers ; i++)
{
if(!(get_user_flags(i) & ADMIN_IMMUNITY)) continue; // Jeśli gracz nie posiada flagi a to go omijamy
set_hudmessage(154,205,50,0.02,0.2,0, 1.0, 30.0, 0.1, 0.2, 1)
show_hudmessage(i,"Frags : %i ^nDeaths : %i",get_user_frags(i),get_user_deaths(i))
}
}
Tylko wiedz, że ten plugin nie jest optymalnie zrobiony. Ja ci tylko pokazuje jak użyć sprawdzania flag gracza.
Dlaczego? Bo co sekundę sprawdza:
- Flagi gracza
- Ilość Fragów
- Ilość zginięć
oraz co sekundę ustawia hud msg który na pewno będzie czasami znikał lub się nakładał na siebie
Biorąc pod uwagę że na serwerze są 32 osoby to może i nie jest dużo dla serwera ale jak ma się na serwerze dużo pluginów niedopracowanych to wynikają z tego duże pingi/ mało fps
Do tego dodam, że czasami będzie sypać błędami w logach serwera przez niego, bo nie jest sprawdzane czy gracz jest podłączony do serwera
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 07.07.2013 15:32
Chcesz napisać do mnie na
PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują