Witam forumowiczów
Otóż chciałbym aby czarodziejka wypuszczała fireballa po naciśnięciu LPM. Próbowałem to zrobić tak jak ma imp. Wiec skopiowałem
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) {
ten kodzik od impa i wkleiłem do tego miejsca:
else if(player_class[id] == Mag) { // WLASNIE TO MIEJSCE time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) }
no i oczywiście pozamykałem te { } , skompilowało mi się to ale nie działa. Mógłby mi ktoś przerobić tą czarodziejkę ?
Chce żeby dalej był ten pasek na nożu z tym ładowaniem się ale żeby fireball leciał po przyciśnięciu PPM lub LPM.
Z góry dziękuję.
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 01.07.2013 11:05