Wyżej przedstawiam ss'a że nie widać linii lasera i proszę o pomoc jak to naprawić
Cvar :
// LaserMine zp_ltm 1 // 1 - plugin wlaczony zp_ltm_acs 0 // 0 - miny moga miec wszyscy, 1 - tylko administratorzy zp_ltm_mode 0 // 0 - laser, 1 - mina wybucha po zetknieciu sie z laserem zp_ltm_ammo 2 // maksymalna ilosc min na gracza zp_ltm_dmg 150 // obrazenia zadawane przez laser zp_ltm_cost 10 // koszt miny (w AP) zp_ltm_fragmoney 0 // AP za zabicie mina zp_ltm_health 10 // zycie za zabicie mina zp_ltm_teammax 6 // maksymalna liczba min w druzynie zp_ltm_buymode 1 // 1 - mozna kupic miny komenda /lm, /lasermine zp_ltm_radius 500 // promien lasera zp_ltm_rdmg 500 // maksymalny promień zniszczeń (jezeli zp_ltm_mode 1) zp_ltm_ff 0 // 1 - miny zadaja obrazenia kolega z druzyny, 0 - odpornosc druzyny na swoje miny zp_ltm_cbt H // Kto moze kupic miny: ALL - wszyscy, H - ludzie, Z - Zombie zp_ltm_delay 0.1 // Po ilu sekundach od rozpoczęcia rundy mozna kupic lm zp_ltm_line 0 // 0 - widac laser, 1 - schowany zp_ltm_glow 1 // odbicie zp_ltm_bright 400 // jasność zp_ltm_color 0 // kolor lasera: 0 - ludzie = niebieski, zombie = zielony; 2 - czerwony zp_ltm_ldmgmode 2 // 0 - uderzenie co klatke, 1 - jedno uderzenie, 2 - uderzenie co x sec. (x = cvar ponizej) zp_ltm_ldmgseconds 1 // Co ile sekund ma byc uderzenie (jezeli wrog stoi w laserze) zp_ltm_cmdmode 1 // Podkladanie min: 0 - klawiszem +use, 1 - zbindowanym klawiszem zp_ltm_startammo 0 // Ile min na poczatku rundy zp_ltm_brokeenemy 0 // 1 - Mine moze zniszczyc przeciwnik i ten kto ja podlozyl zp_ltm_noround 1 // 1 - Min nie mozna rozmieszczac przed rozpoczeciem rundy zp_ltm_nemround 1 // 1 - Nie mozna umieszczac min w rundzie z nemesisem zp_ltm_survround 1 // 1 - Nie mozna umieszczac min w rundzie z survivalem
Załączam SMA + prosiłbym o wyjaśnienie jak zmniejszyć odrzut Zombie po rozwaleniu LM'a