Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o przerobienie klasy AmiS

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Markueee

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.06.2013 12:07

Witam,

Chcialbym aby z klasy usunięto 5DMG(+int) z AK47.

 

Spoiler

Dziękuje i pozdrawiam


Użytkownik Markueee edytował ten post 16.06.2013 12:07

  • +
  • -
  • 0

Battlefield : Rank Mod PL ||   IP: 193.33.177.101:27081

b_350_20_CAC777_F1EB27_000000_000000.png

 


#2 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.06.2013 12:17

Proszę

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>




new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];


new const nazwa[] = "AmiS";
new const opis[] = "Posiada 2 Rakiety, dostaje +1 skok w powietrzu oraz 5DMG(+int) z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;


new skoki[33];


new bool:ma_klase[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


}


public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}


public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;


new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];


entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);


new Ent = create_entity("info_target");


entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");


vAngle[0] *= -1.0;


entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);


entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);


VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
} 


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;


new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);




new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 




new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);


message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();


new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);


for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 


new pid = entlist[i];


if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
} 




public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;


public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych