Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w przekompilowaniu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 feever

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 13.06.2009 09:01

Witam

Mam problem z kompilacją tego pluginu, występuje error przy 3 wieszu:

#include <color>

będę wdzięczny za pomoc

restart.sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <color>
#define PLUGIN "Nozowka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define TIMER 33

#define MUSIC1 "rzeznia/come_back.mp3"
#define MUSIC2 "rzeznia/hitmenn1.mp3"

new gcvarTime;
new g_cvarTimerColor,g_cvarTimerX,g_cvarTimerY;
new bool:gbActive=false, bool:gbToStart=false;
new giTime=0;

new iColor[3];
new Float:fPosition[2];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_dictionary("restart.txt");
colors_init();
register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
register_logevent("onNewRound", 2,"1=Round_Start");
register_event("CurWeapon","event_CurWeapon","be");
gcvarTime=register_cvar("sv_restarttime","60");
g_cvarTimerColor=register_cvar("restart_timer_color","red");
g_cvarTimerX=register_cvar("restart_timer_pozx","0.01",0,0.01);
g_cvarTimerY=register_cvar("restart_timer_pozy","0.86",0,0.86);
}
public Game_Restart(){
gbToStart=true;
}
public onNewRound(){
if(!gbToStart)
return PLUGIN_CONTINUE;
gbActive=true;
gbToStart=false;
giTime=get_systime();
play(0,MUSIC1);
set_task(1.0,"restartRoundHandler",TIMER,_,_,"b");
new szColor[COLORS_NAME_LEN+1];
get_pcvar_string(g_cvarTimerColor,szColor,COLORS_NAME_LEN);
iColor[0]=get_color(szColor,R);
iColor[1]=get_color(szColor,G);
iColor[2]=get_color(szColor,B);
fPosition[0]=get_pcvar_float(g_cvarTimerX);
fPosition[1]=get_pcvar_float(g_cvarTimerY);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restartRoundHandler(){
new iToRes=get_pcvar_num(gcvarTime)-(get_systime()-giTime);
if(iToRes==0){
play(0);
server_cmd("sv_restartround 1");
play(0,MUSIC2);
gbActive=false;
remove_task(TIMER);
}
new fx=0;
if(iToRes<=5){
fx=1;
}
set_hudmessage(iColor[0], iColor[1], iColor[2], fPosition[0], fPosition[1], fx, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "%L^n%2d:%02d",LANG_PLAYER,"WARMUP",iToRes/60,iToRes%60);
}
public event_CurWeapon(id){
if(gbActive){
client_print(id,print_center,"Tylko noz");
engclient_cmd(id,"weapon_knife");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock play(id, sound[]=""){
if(sound[0]=='^0')
client_cmd(0,"stopsound;mp3 stop");
else{
new end=strlen(sound)-4;
if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
else
client_cmd(id, "speak %s",sound);
}

}
public plugin_precache(){
precache_sound(MUSIC1);
precache_sound(MUSIC2);
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 13.06.2009 09:07

musisz przeniesc pliki z biblioteki "color" (jest w poddziale gotowe funkcje) i skompilowac lokalnie.
  • +
  • -
  • 0

#3 L0rdS^P0l4K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 117
Zaawansowany

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 13.06.2009 09:14

Ściągnąłem i skompilowałem z bibliotekami z tego tematu.
http://amxx.pl/topic...lory-vt9015.htm

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 feever

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 13.06.2009 09:55

Dzięki wielkie, oczywiście + ;)

~close
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych