←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Kilka trudnych pytan dotyczac...

Zablokowany

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 07.06.2013

1. Jak moge zablokowac automatyczne i reczne przeladowanie broni? (chodzi o to ze gdy wystrzela sie caly magazynek bron sie sama nie naladuje i gdy nacisnie sie [R] bron ma nie reagowac)

2. Jak moge zablokowac ruch myszki? (Chodzi o to zeby nie dalo sie ruszac celownikiem na okreslony czas)

3. Automatyczne kucanie (jak mozna zrobic automatyczne kucniecie na jakis czas po okresleniu warunku?)
Odpowiedz

Gość_21977_* 08.06.2013

1.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new weapons[24][]={
	"weapon_p228",
	"weapon_scout",
	"weapon_xm1014",
	"weapon_mac10",
	"weapon_aug",
	"weapon_elite",
	"weapon_fiveseven",
	"weapon_ump45",
	"weapon_sg550",
	"weapon_galil",
	"weapon_famas",
	"weapon_usp",
	"weapon_glock18",
	"weapon_awp",
	"weapon_mp5navy",
	"weapon_m249",
	"weapon_m3",
	"weapon_m4a1",
	"weapon_tmp",
	"weapon_g3sg1",
	"weapon_deagle",
	"weapon_sg552",
	"weapon_ak47",
	"weapon_p90"
}

public plugin_init(){  
	register_plugin("Block reload", "1.0", "Benio");
	
	for(new i=0; i<24; ++i){
		RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, weapons[i], "block");
	}
}

public block(){
	return HAM_SUPERCEDE;
}

2.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new v_angles[33];

public plugin_init(){  
	register_plugin("Block mouse move", "1.0", "Benio");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "get_v_angles", 1);
}

public get_v_angles(id){
	if(is_user_alive(id)){
		pev(id, pev_v_angle, v_angles[id]);
	}
}

public client_PreThink(id){
	if(is_user_alive(id)){
		set_pev(id, pev_angles, v_angles[id]);
		set_pev(id, pev_fixangle, 1);
	} 
}

3.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init(){  
	register_plugin("Duck force", "1.0", "Benio");
	
	RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "duck");
}

public duck(id){
	if(is_user_alive(id)){
		set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons)|IN_JUMP|IN_DUCK);
	}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 08.06.2013

set_pev(id, pev_angles, v_angles[id]);

nie powinno być:

set_pev(id, pev_v_angle, v_angles[id]);

?

 


(08.06.2013 17:33):
U mnie działa tak samo zarówno z pev_angles, jak i pev_v_angle.
(08.06.2013 17:37):
Poprawka: Działa tak samo, jeśli chodzi o blokowanie celownika.

Jednakże, przy pev_v_angle powoduje, że rzucane granaty lecą w zupełnie innym kierunku, niż patrzymy, podczas, gdy dla pev_angles, lecą w kierunku patrzenia.
GwynBleidD (09.06.2013 03:22):
Zważając na to, że pev_angles oczekuje 3 elementowej tablicy, a podajesz 1 liczbę... nie powinno działać wcale :D
(09.06.2013 03:38):
właśnie zauważyłem :o nie dałem [3].
Ale, co ciekawe, działa. I nie wiem, czemu.
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 08.06.2013

kod na pewno bedzie wykorzystany, mozna zamknac

Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 08.06.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany