Siemka mam pytanko do was, czy taki przykładowy public wpływa na zbyt duże wysyłanie wiadomości?
public Pokaz() { for(new i = 1; i <= maxplayers; i++) { if(get_user_team(i) == 1 && is_user_alive(i)) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.08, 0, 6.0, 2.0,_,_,2) ShowSyncHudMsg(i, hud3, "wiadomosc") continue } else if(get_user_team(i) == 2 || !is_user_alive(i)) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.08, 0, 6.0, 2.0,_,_,2) ShowSyncHudMsg(i, hud3, "wiadomosc") continue } } }
A jeżeli zrobię tak wysyłanie wiadomości będzie znacznie mniejszy?
public Pokaz() { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.08, 0, 6.0, 2.0,_,_,2) ShowSyncHudMsg(i, hud3, "wiadomosc") }
I czy client_PreThink też wpływa na wysyłanie wiadomości graczowi?
PS. Sorry że code wygląda tak ale to nie moja wina tylko forum bo nie robi entera