Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] wyłączenie dźwięku
Najlepsza odpowiedź Guzik , 06.06.2013 11:22
Spróbuj tego, powinno zablokować dźwięk oraz napis.
Przejdź do postu#2
Napisano 30.05.2013 10:42
Na serwerze, czy u Ciebie w grze ??
Plik wav Fire in The Hole znajduje się w:
X:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\sound\radio\ct_fireinhole.wav
Podmień na pusty plik i po kłopocie...
#6
Napisano 30.05.2013 20:41
To powinno zablokować dźwięk
#include <amxmodx> #include <csx> public plugin_init() { register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian"); register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio"); } public msg_audio() { if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) return PLUGIN_CONTINUE new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19); if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE")) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }
#8
Napisano 31.05.2013 13:25
To powinno zablokować dźwięk
#include &lt;amxmodx&gt;#include &lt;csx&gt;public plugin_init() {&nbsp;&nbsp; &nbsp;register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian");&nbsp;&nbsp; &nbsp;register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");}public msg_audio(){&nbsp;&nbsp; &nbsp;if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_CONTINUE&nbsp;&nbsp; &nbsp;new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);&nbsp;&nbsp; &nbsp;if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_HANDLED;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_CONTINUE;}&nbsp;
to też nie działa
Użytkownik City edytował ten post 31.05.2013 13:25
#9
Napisano 04.06.2013 15:55
To powinno zablokować dźwięk
#include &lt;amxmodx&gt;#include &lt;csx&gt;public plugin_init() {&nbsp;&nbsp; &nbsp;register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian");&nbsp;&nbsp; &nbsp;register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");}public msg_audio(){&nbsp;&nbsp; &nbsp;if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_CONTINUE&nbsp;&nbsp; &nbsp;new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);&nbsp;&nbsp; &nbsp;if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_HANDLED;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_CONTINUE;}&nbsp;
to też nie działa
pomoże ktoś ?
#10
Napisano 04.06.2013 16:02
A zapis to nie wiem akurat gdzie jest ale znajdz jaksi plugin chyba jakies z polskim cs ze zamiast fire in the hole to jest granat dymny albo cos takiego ..
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#11
Napisano 04.06.2013 19:05
Jezeli chcesz aby nie bylo dzwieku wrzucasz taki sam plik ale "pusty".
To Mu nic nie da, jeśli chce to wyłączyć wszystkim na serwerze...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych