Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nieskonczone Granaty


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 JuniorJPDJ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja: / home / juniorjpdj
Offline

Napisano 29.05.2013 12:16

Witam,

Szukam pluginu na nieskonczone granaty HE.

Najlepiej, zeby dodawalo nowy dopiero po wybuchu starego, aby byla pewnosc, ze gracz posiadal granat :)

Moglyby byc tez inne granaty, ale to juz sparawa poboczna :P

Z gory dziekuje.


  • +
  • -
  • 0

#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 30.05.2013 07:38

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    
    if(is_user_alive(idattacker)){
        if(damagebits & (1<<24)){
            give_item(idattacker, "weapon_hegrenade");
        }
    }
}

 

Nie wiem, czy to zadziała, spróbuj i napisz



Ewentualnie, możesz skorzystać z tej wersji, gdzie przy spawnie gracz dostanie 999 granatów, no ale to nie to samo, co nieskończoność

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_Spawn,"player","daj");
}

public daj(id){
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 999)
}


#3 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 30.05.2013 11:44

1 kod jaki podałem, zadziała tylko wtedy, gdy komuś zostaną zadane obrażenia ( teorytycznie tak powinno działać).

I tu masz jeszcze, że po rzuceniu granata dostaje się HE

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <fun>
#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public grenade_throw(id, greindex, wId){
    if(is_user_alive(id) && wId == CSW_HEGRENADE){
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
    }
}
        
        
 

Użytkownik Pan Marian edytował ten post 30.05.2013 11:45


#4 JuniorJPDJ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja: / home / juniorjpdj
Offline

Napisano 30.05.2013 14:41

Niestety niezbyt chce to dzialac :(

Jesli to wazne, to uzywam CSDM, amxx'a 1.8.1, metamod-p i dproto


  • +
  • -
  • 0

#5 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 30.05.2013 15:14

Która metoda nie chce działać? 3?



#6 JuniorJPDJ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja: / home / juniorjpdj
Offline

Napisano 30.05.2013 19:13

Tak, trzecia, reszty nawet nie testowalem,bo mi nie odpowiadaja :D
  • +
  • -
  • 0

#7 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 30.05.2013 20:52

A spróbuj jeszcze tak, chociaż wątpię, że to coś zmieni, jeżeli to nie pomoże, to nie wiem jak Ci pomóc

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <fun>
#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public grenade_throw(index, greindex, wId){
    new id = index
    if(is_user_alive(id) && wId == CSW_HEGRENADE){
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
    }
}
 


#8 JuniorJPDJ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja: / home / juniorjpdj
Offline

Napisano 31.05.2013 16:29

Nadal nie dziala :(

Chyba skompiluje sobie wersje z 999 granatami i tyle :)

Ale jakbym dostal sprawna wersje tego cuda co mi tu probujesz pisac to bylbym wniebowziety :)


  • +
  • -
  • 0

#9 JuniorJPDJ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja: / home / juniorjpdj
Offline

Napisano 31.05.2013 19:57

Chcialem powiedziec, ze wersja z 999 granatami tez nie dziala.

Sadze ze to przez to ze plugin probuje dac granaty jak gracz nie dolaczyl jeszcze do zadnej druzyny :)


  • +
  • -
  • 0

#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 01.06.2013 14:28

Dobra tamten kod to fail :D to działa:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include amxmodx
#include cstrike
#include fun

#define PLUGIN "hejdz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sharkowy"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public ResetHUD(id)
    set_task(3.0, "ResetHUDx", id);

public ResetHUDx(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) return;
    give_item(id, "weapon_hegrenade")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 999);
}

  • +
  • -
  • 0

#11 JuniorJPDJ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja: / home / juniorjpdj
Offline

Napisano 01.06.2013 21:04

dzięki bardzo, dziala.

Lecz nadal nie dziala tak jak ja bym to sobie marzyl.

Jakby ktos mogl, to proszę, aby dopiero po wybuchu dodawalo granat...

Bo tak to beda sie gracze tym spamowac ostro..

Dziekuje za pomoc, nawet ta nieudana.

Zaraz rozdam punkciki :P


sharkowy (01.06.2013 21:26):
czas od rzucenia do wybuchu granatu to jakieś 3 sekundy, więc za dużo Ci to nie da :P

  • +
  • -
  • 0

#12 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 01.06.2013 21:54

Gracze będą dostawać granat co 5 sekund.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include amxmodx
#include fun
#include hamsandwich

#define PLUGIN "hejdz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sharkowy"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1);
}

public ham_spawn(id)
    if(is_user_alive(id)){
    set_task(5.0,"he",id,_,_,"b");
}

public he(id){
    if(is_user_alive(id))
        give_item(id,"weapon_hegrenade");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych