Witam, mam zainstalowany ten mod: http://amxx.pl/topic...mod-by-respect/
i za każdym razem, na początku rundy wyrzuca pakę osobie która ją dostaje, Czy mógłby ktoś to naprawić lub powiedzieć jak to naprawić ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.05.2013 19:00
Witam, mam zainstalowany ten mod: http://amxx.pl/topic...mod-by-respect/
i za każdym razem, na początku rundy wyrzuca pakę osobie która ją dostaje, Czy mógłby ktoś to naprawić lub powiedzieć jak to naprawić ?
Napisano 27.05.2013 19:09
W paintball mod zamiast
if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id)) { if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4)) engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4") fm_strip_user_weapons(id); }
if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id)) { if (pev(id, pev_weapons)) fm_strip_user_weapons(id); }
Lub ustaw cvar
amx_pbstripna 0 w amxx.cfg
Napisano 27.05.2013 19:41
Dzięki wielkie, a jeszcze mam pytanie jak zrobić, żeby na początku rundy nikt nie dostawał żadnej broni? Bo mam pod ten mod przerobionego coda i w klasach daję bronie, a tu mi nie potrzebne i przez to mam sporo bugów, jak zrobić, żeby w ogóle nie dawało broni, jak coś to tylko USP ??
Napisano 28.05.2013 19:03
Zamiast
public player_weapons(id) if (is_user_alive(id)) { menu_cancel(id) if(in_vendetta[id]) { new kname[32]; get_user_name(got_killed_by[id],kname,31); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(id, "You took %s's gow** poraz ostatni.. to jest wandeta!!!", kname); } set_pdata_int(id, 386, 120, 5); fm_give_item(id, "weapon_knife"); if (get_user_team(id) == 1) fm_give_item(id, "weapon_glock18"); else { set_pdata_int(id, 382, 48, 5); fm_give_item(id, "weapon_usp"); } if (get_pcvar_num(pbgun) && !vendetta_bonus[id]){ if (get_pcvar_num(randomgun)==1){ if(is_user_bot(id)) { ShowMenu[id] = false; MenuState[id] = random(4); } if (ShowMenu[id]) launchMenu(id); else { give_menu_weapon(id, MenuState[id]); client_print(id, print_chat, "[RPaintballMod] nie masz menu broni ? wpisz /pbguns i poczekaj runde!.") } } else { new choose; if (get_pcvar_num(randomgun)==2){ choose = random(4); if (random(20)==0){ fm_give_item(id, "weapon_p90"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(id, "Masz Szczescie ! masz a SUPER MARKER!!!!"); } else switch (choose) { case 0: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy"); case 1: fm_give_item(id, "weapon_scout"); case 2: fm_give_item(id, "weapon_m3"); case 3: fm_give_item(id, "weapon_xm1014"); default: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy"); } cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16); cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80); cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300); }else { //always gets a marker fm_give_item(id, "weapon_mp5navy"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150); //did not kill someone, has a chance of getting a shotgun choose = random(3); if (!g_has_kill[id] && !choose){ fm_give_item(id, "weapon_xm1014"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80); } //killed 2 or more, gets a sniper or a launcher choose = random(2); if (g_has_kill[id]>2) if (g_has_kill[id]>4){ fm_give_item(id, "weapon_p90"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(id, "o Kur**! masz SUPER MARKER!!!!"); } else if (choose){ fm_give_item(id, "weapon_scout"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20); }else { fm_give_item(id, "weapon_m3"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16); } g_has_kill[id] = 0; } } } if(vendetta_bonus[id] == 1) { fm_give_item(id, "weapon_p90"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(id, "Niemozliwe! dostal SUPER MARKER!!!!"); } if(vendetta_bonus[id] == -1) { vendetta_bonus[id] = 0 set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(id, "Haha! You got punk'd and didn't get a main gun this round!!!!"); } if (get_pcvar_num(pbnade)) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); if (get_pcvar_num(pbsnade)) fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"); if (get_pcvar_num(pbslauncher) && id == got_slauncher) { new kname[32]; get_user_name(id,kname,31); new teamname[3][] = {"None", "Red Team", "Blue Team"}; set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.7, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(0, "%s: %s dostal Super Launchera (Flesh), UWAGA!!!!", teamname[get_user_team(id)], kname); //client_print(0, print_chat, "%s: %s dostal Super Launchera (Flesh), UWAGA!!!!", teamname[get_user_team(id)], kname) fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); //fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); if (get_pcvar_num(death)) select_new_slauncher() } remove_task(id); }
public player_weapons(id){ if (is_user_alive(id)) menu_cancel(id) set_pdata_int(id, 386, 120, 5); fm_give_item(id, "weapon_knife"); if (get_user_team(id) == 1) fm_give_item(id, "weapon_glock18"); else { set_pdata_int(id, 382, 48, 5); fm_give_item(id, "weapon_usp"); } remove_task(id); }
Powinno działać
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 modyfikacja |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 modyfikacja |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych