Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Odczytywalny komentarz w skompilowanym pliku AMXX


Najlepsza odpowiedź DarkGL , 23.05.2013 17:05

Plik AMXX posiada header gdzie jedno z pol to miejsce gdzie zaczyna sie kod zmien wartosc tego pola i zrob sobie tyle miejsca ile potrzebujesz , jezeli odczytywanie pliku zostalo dobrze napisane przez autorów amxxa to powinno to zadzialac Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.05.2013 15:41

Czy istnieje możliwość dodania jakiegokolwiek niewykonywanego fragmentu kodu (coś jak komentarza) do skompilowanego pliku AMXX tak, by móc ten komentarz wyciągnąć na podstawie samego pliku AMXX?

Chciałem dodawać do plików AMXX generatora VIP krótki zapis, który pozwalałby na odzyskanie wszystkich opcji na podstawie zuploadowanego pliku AMXX, co oszczędziłoby czasu, pozwalając na wprowadzenie jedynie drobnych zmian w pluginie vipa, zamiast konieczności ponownego jego generowania. Future chciałem dodać wraz z nowym, dużo bardziej intuicyjnym wyglądem i sposobem działania aplikacji, nad którym pracuję od dłuższego czasu.



#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 23.05.2013 15:52

Wątpię, że ktoś oprócz DarkGL'a i sebula by wiedział o tym na forum AMXX - nie lepiej jest zapytać się o to na alliedmodders?


Kawon (23.05.2013 16:18):
oj byś się zdziwił.


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.05.2013 17:05   Najlepsza odpowiedź

Plik AMXX posiada header gdzie jedno z pol to miejsce gdzie zaczyna sie kod zmien wartosc tego pola i zrob sobie tyle miejsca ile potrzebujesz , jezeli odczytywanie pliku zostalo dobrze napisane przez autorów amxxa to powinno to zadzialac
  • +
  • -
  • 4

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.05.2013 12:09

Możesz sobie również utworzyć w kodzie jakąś niepotrzebną do niczego zmienną, ale użyj jej choć raz gdzieś, żeby optymalizacja Ci jej nie wyrzuciła :) dla przykładu w plugin_init użyć na niej str_to_num.

 

Druga opcja jest taka: z tego co wiem to w informacjach do debugowania zapisują się treści komentarzy z kodu (widziałem wiele razy jak w zdekompilowanym kodzie widniały komentarze), ale nie jestem pewny co do tego  :)

 

Trzecia opcja: możesz wykorzystać pola przekazywane do register_plugin. Dla przykładu w numer wersji wkleić kilka znaków, które dadzą Ci informację o funkcjach użytych ;) To jak już to zrobisz, zależy od Ciebie, ale osobiście polecam base64 albo base128.


Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 26.05.2013 12:12

  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych