Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

który sposób lepszy i wydajniejszy na stworzenie forwarda?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 21.05.2013 09:38

ten :
// z NewCodMod
new iForward, iRet;
iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
ExecuteForward( iForward, iRet, id, gPlayerInfo[ id ][ piPerk ], NCODSTATE_DISABLE )
DestroyForward( iForward
czy ten :
new gForward_Killed
public plugin_init() {
    /// reszta kodu
     gForward_Killed = CreateMultiForward("jakistam_forward", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);
}

public funckcjaZabicia(id, id2){ 
  //reszta kodu
   
  new iRet;
  ExcecuteForward(gForward_Killed, id, id2
}
ja korzystam z tego 2 sposobu, ale czy jest on wydajniejszy?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.05.2013 09:57

przecież tu masz zupełnie inne funkcje

multiforward tworzący dowiązania do funkcji we wszystkich pluginach

i one forward tworzący wiązanie z tylko wybranym pluginem

 

jak chcesz je porówynywać ( nawet ich obsługa w amxx jest rozdzielona na dwie odzielnne klasy ) ?

 

wszystko zależy od sytuacji


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych